Box Office: Στην κορυφή των εισπράξεων ένα κόλπο…argentino
Απλώνοντας τη λεία από το ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ
Όλο και αυξάνονται τα εισιτήρια καθώς μπαίνουμε για τα καλά στο δεύτερο μήνα λειτουργίας των κινηματογράφων, μετά τη διακοπή της σεζόν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Μια πανδημία που όχι μόνο δεν αποσοβήθηκε αλλά ήδη φουντώνει ξανά σε διάφορες χώρες, με τις αίθουσες να ξανακατεβάζουν ρολά, την κινηματογραφική βιομηχανία να βυθίζεται ακόμη περισσότερο στην απώλεια εσόδων και το άνοιγμα έτοιμων χολιγουντιανών παραγωγών όπως το Tenet να φαντάζει πλέον σαν κινητή εορτή. Μ΄αυτά και μ΄αυτά κάποιες παραγωγές ανεξάρτητες βρίσκουν ευκαιρία και οθόνη να προβληθούν δίπλα στις απαραίτητες και όχι πάντα πρωτότυπες ή διασκεδαστικές κομεντί που κατά κανόνα αποτελούν το πρόγραμμα των θερινών. Αυτές όμως που γνωρίζουν δόξες (τουλάχιστον οι περισσότερες) είναι κάποιες επανεκδόσεις κλασσικών ή διάσημων παλιών ταινιών που γεμίζουν αίθουσες σε περιορισμένο πάντα κύκλωμα. Ας ελπίσουμε ότι η σημειούμενη αύξηση των κρουσμάτων δεν θα οδηγήσει σε νέες περιπέτειες το πολύπαθο εγχώριο κινηματογραφικό κύκλωμα, τώρα μάλιστα που δείχνει να παίρνει τα επάνω του: 40 χιλιάδες θεατές συνολικά (έναντι 30 του προηγούμενου weekend) είναι μεν χαμηλό αλλά ενθαρρυντικό νούμερο.
Με την επικράτηση στην κορυφή του Αργεντίνικου Κόλπου του Αιώνα αποδεικνύεται οριστικά ότι το ευρύτερο κοινό το καλοκαίρι θέλει δράση συνδυασμένη με χιούμορ και στιλ για να μπει στην αίθουσα. Σχεδόν 10 χιλιάδες θεατές από 20 οθόνες σηματοδοτούν ένα από τα καλύτερα φετινά ντεμπούτα αλλά και ένα από τα καλύτερα ανοίγματα για λατινοαμερικάνικη ταινία.
Στη 2η θέση, πολύ συμπαθητικά κινήθηκε (παρά τις χλιαρές κριτικές) το Made in Italy, μια καθαρά οικογενειακή υπόθεση των Neeson με φόντο τη μαγευτική Τοσκάνη. 7μιση χιλιάδες σχεδόν θεατές έτοιμοι για σπαγγέτι ρομάντζο. Η συνέχεια θα δείξει αν η Pasta τους φάνηκε al dente ή νερόβραστη.
Η οικογένεια Neeson σε τοπίο Made in Italy
3η θέση και 7 χιλιάδες θεατές για ένα Σκανδιναβικό animation με παιδικό target group αλλά και πολύ αδιάφορα στάνταρ παραγωγής. Ούτε του Παπά μη το πει ο Πειρατής Μαυροδόντης και η παρέα του.
Και ο θρίαμβος για την Chinatown συνεχίζεται από την 4η θέση με ένα σύνολο σχεδόν 9 χιλιάδων θεατών. Η θρυλική ταινία του Πολάνσκι, πρώτη από τις φετινές επανεκδόσεις της Paramount, ξεπέρασε τελικά κάθε προσδοκία.
Συμπαθητικό το άνοιγμα του Docteur στην 5η θέση, όχι σπουδαίο αλλά όχι και αποτυχία. Αντίθετα, πολύ μεγάλη ήταν η πτώση του Υπέροχου Γείτονα Τομ Χανκς από την κορυφή στην 6η θέση (-75%!) που έφθασε τους 15 χιλιάδες θεατές συνολικά αν και είχε μεγάλη απώλεια σε οθόνες (από 61 σε 24).
Κάθε Docteur? και το όπλο του!!!
Η επανέκδοση της αριστουργηματικής Νύχτας του Κυνηγού σε λίγες οθόνες βρέθηκε στην 7η θέση ενώ σταθερά κινείται και το animation της Pixar Φύγαμε που ξεπέρασε τους 22 χιλιάδες θεατές. Επίσης σταθερή είναι η πορεία προς τους 30 χιλιάδες θεατές της Μπαλάντας του Οικονομίδη από την 10η θέση του πίνακα.
Τέλος, δεν τράβηξαν το ενδιαφέρον του κοινού τα δύο μουσικά δράματα που άνοιξαν αυτή την εβδομάδα: Στην 9η θέση τα φιλόδοξα Όνειρα στην Καλιφόρνια μόλις και ξεπέρασαν τους χίλιους θεατές ενώ ακόμη πιο κάτω κινήθηκε το όμορφο Wild Rose ανοίγοντας στην 12η θέση. Και τα δύο άξιζαν πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση.
Η ταινία όμως που έφαγε πόρτα κυριολεκτικά ήταν το πολυδιαφημισμένο Ταξίδι στην Ελλάδα που κατέρρευσε από την 2η στην 16η θέση, μετά τις πολύ αρνητικές αντιδράσεις μεγάλης μερίδας των θεατών για το αμφίβολο χιούμορ των πρωταγωνιστών της αλλά και τη διφορούμενη στάση τους απέναντι στην Ιστορία και τα Μνημεία της χώρας.
Για την επόμενη Πέμπτη προγραμματίζονται και πάλι αρκετές νέες (και όχι και τόσο νέες) ταινίες όπως η σατιρική κωμωδία «Νέοι είστε και φαίνεστε» αλλά και δυνατές επανεκδόσεις όπως το Χιτσκοκικό «Κυνήγι του Κλέφτη».
Παρακάτω ο σχετικός αναλυτικός πίνακας με στοιχεία 4ημέρου:
|
ΤΙΤΛΟΣ |
ΔΙΑΝΟΜΗ |
ΕΒΔ |
Μ.Ο. |
4ΗΜΕΡΟ 9-12.7.20 |
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΧΡΙ 12.7.20 |
1 |
EL ROBO DEL SIGLO |
ROSEBUD.21 |
1 |
473 |
9.451 |
9.451 |
2 |
MADE IN ITALY |
ODEON |
1 |
204 |
7.358 |
7.358 |
3 |
CAPTAIN SABERTOOTH AND THE MAGIC DIAMOND |
TANWEER |
1 |
184 |
6.999 |
6.999 |
4 |
CHINATOWN (Επανέκδοση) |
ODEON |
2 |
147 |
3.231 |
8.725 |
5 |
DOCTEUR? |
SPENTZOS FILMS |
1 |
181 |
2.350 |
2.350 |
6 |
A BEAUTIFUL DAY IN THE NEIGHBORHOOD |
FEELGOOD |
2 |
93 |
2.240 |
14.943 |
7 |
THE NIGHT OF THE HUNTER (Επανέκδοση) |
SUMMER CLASSICS |
1 |
262 |
1.308 |
1.308 |
8 |
ONWARD |
FEELGOOD |
19 |
51 |
1.231 |
22.415 |
9 |
THE HIGH NOTE |
TULIP |
1 |
44 |
1.135 |
1.135 |
10 |
Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΤΡΥΠΙΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ |
TULIP |
19 |
96 |
860 |
29.822 |
11 |
LES TRADUCTEURS |
FEELGOOD |
4 |
41 |
779 |
21.851 |
12 |
WILD ROSE |
FEELGOOD |
1 |
160 |
640 |
640 |
13 |
ΕΥΤΥΧΙΑ |
TANWEER |
30 |
121 |
484 |
664.240 |
14 |
DON'T LOOK NOW (Επανέκδοση) |
SUMMER CLASSICS |
3 |
92 |
461 |
4.869 |
15 |
THE HUNT |
TULIP |
4 |
46 |
416 |
2.247 |
16 |
TRIP TO GREECE |
TANWEER |
2 |
41 |
365 |
7.847 |
17 |
THE BALLAD OF RICHARD JEWELL |
TANWEER |
26 |
123 |
246 |
25.403 |
18 |
THE ELFKINS |
TANWEER |
22 |
70 |
211 |
24.793 |
19 |
HASTA QUE LA BODA NOS SEPARE |
WEIRD WAVE |
2 |
48 |
192 |
2.302 |
20 |
PERSONA (Επανέκδοση) |
WEIRD WAVE |
2 |
101 |
101 |
1.133 |
21 |
BLOODSHOT |
FEELGOOD |
5 |
69 |
69 |
1.350 |
22 |
THE BURNT ORANGE HERESY |
ODEON |
3 |
23 |
46 |
6.094 |
23 |
RENDEZ-VOUS CHEZ LES MALAWAS |
WEIRD WAVE |
4 |
43 |
43 |
2.793 |
24 |
FAHIM |
TANWEER |
3 |
42 |
42 |
3.477 |
25 |
THE JOKER |
TANWEER |
41 |
40 |
40 |
905.742 |
26 |
SONIC THE HEDGEHOG |
ODEON |
21 |
35 |
35 |
36.080 |
27 |
PETS UNITED |
TANWEER |
25 |
34 |
34 |
32.402 |
28 |
PINOCCHIO |
ODEON |
5 |
12 |
23 |
8.261 |
|
ΣΥΝΟΛΑ |
|
|
|
40.390 |
1.856.030 |