Box Office: Το κοινό ψηφίζει Κόλπα και Κλασσικές αξίες
Full face μασκες για το Κόλπο του αιώνα
Καθώς τα ήδη μίζερα συνολικά εισιτήρια μειώνονται ακόμη περισσότερο όσο φουντώνει η ζέστη (και τα κρούσματα covid-19) και αρχίζουν οι άδειες, μπορούμε να πούμε ότι έχει ξεχωρίσει πια η ταινία που προπορεύεται στην ταμιακή κούρσα και δεν είναι άλλη από το ανάλαφρο αστυνομικό Αργεντίνικο Κόλπο του αιώνα που πλησίασε τα 35 χιλιάδες εισιτήρια μετά από τρεις εβδομάδες παραμονής στην κορυφή και με ασήμαντη κάμψη 11%. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός μέχρι στιγμής αφού η Μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς του Οικονομίδη μοιάζει να ολοκληρώνει την πορεία της στα 32 χιλιάδες εισιτήρια από την 14η θέση του πίνακα.
Αυτό το weekend, μόλις και μετά βίας τα συνολικά εισιτήρια άγγιξαν τα 30 χιλιάδες έναντι 35 την προηγούμενη εβδομάδα. Από αυτά τα μισά πήγαν στο Κόλπο του Αιώνα αλλά και στην πρεμιέρα για το Γαλλικό Κλαμπ των Χωρισμένων που άνοιξε στη 2η θέση με 7μιση χιλιάδες θεατές να επιβεβαιώνουν ότι οι χωρισμένοι δε γιορτάζουνε ποτέ αλλά...πάνε σινεμά!
Ο παλιός καλός Χίτσκοκ κρατάει γερά στην 3η θέση με το Κυνήγι του Κλέφτη να πλησιάζει τους 10 χιλιάδες θεατές!
Ανέλπιστα καλή η πορεία του animation Πειρατή Μαυροδόντη που με κάμψη 54% έπεσε στην 4η θέση ξεπερνώντας όμως τους 23 χιλιάδες θεατές. Όπως εξαιρετικά δούλεψε και το άλλο animation του πίνακα, το Φύγαμε της Pixar που ανέβηκε στην 5η θέση με ποσοστό αύξησης 79%, φθάνοντας τους 25 χιλιάδες θεατές. Ψίχουλα για ταινία της Pixar αλλά...
Στην 6η θέση μια Ισπανική ταινία τρόμου που δεν τρόμαξε κανέναν αφού κανένας δεν πήγε να τη δει! Λίγοι παραπάνω από χίλιοι θεατές και πλήρης απογοήτευση για την οδό Μαλασάνια 32.
Ζωή και κότα στο κλαμπ των χωρισμένων
Αναλογικά καλύτερο το άνοιγμα του ευφρόσυνου Ένα Ντιβάνι στην Τυνησία σε 3 οθόνες, λίγο παρακάτω στην 8η θέση του πίνακα. Ενώ το Made in Italy όλο κλείνει κι όλο μαζεύει κάτι παραπάνω: στην 7η θέση με πτώση 52% και ένα σύνολο 15 χιλιάδων θεατών η οικογενειακή υπόθεση των Νήσον συνεχίζει να τσιμπάει εισιτήρια.
Στην 9η θέση μια αριστουργηματική επανέκδοση, οι 12 ένορκοι, το θρυλικό δικαστικό θρίλερ του Σίντνεϊ Λιούμετ, κατάφερε να μαζέψει ακόμη μερικές εκατοντάδες θεατών φθάνοντας τους 4 χιλιάδες παρά το “αντιθερινό” θέμα του.
Κάτι που δεν κατάφερε η επάνοδος του θρυλικού Matrix στα multiplex σε ενισχυμένη μορφή (dolby atmos και 4Κ). 10η θέση και ούτε 500 θεατές δεν ακολούθησαν τον Neo στο απόλυτο magnus opus των Γουατσόφσκι. Πολύ κρίμα γιατί η νέα τεχνολογία αναδεικνύει ακόμη περισσότερο τη διαχρονική sci fi γοητεία αυτού του μνημειώδους pop αριστουργήματος.
Εκτός πίνακα βρίσκονται και δύο καλές επανεκδόσεις που κατά πληροφορίες δούλεψαν ικανοποιητικά: Η κρυφή γοητεία της Μπουρζουαζίας του Μπουνιουέλ και ο Αστυνόμος του Ζαν Πιερ Μελβίλ.
99 θεατές για το Utoya 22 Ιουλίου: Τους κεράσατε τίποτε ή μπα;
Ωστόσο η εβδομάδα ανήκει δικαιωματικά στην 9η έκδοση του Ξαφνικά φέτος το Καλοκαίρι που συνεχίζει να γεμίζει καθημερινά την Εξαρχειώτικη Ριβιέρα με προβολές σπάνιων κλασσικών ταινιών που μονοπωλούν το ενδιαφέρον των σινεφίλ. Ταινιών για τις οποίες έχουν πληρωθεί τα δικαιώματα προβολής (να το λέμε κι αυτό το αυτονόητο) αφού έχουμε πήξει από “πειρατικές” βερσιόν alternative κινηματογραφικών βραδιών που λειτουργούν στο πολιτιστικό ημίφως.
Πολλές νέες ταινίες και την επόμενη Πέμπτη όπως το ιστορικό φεμινιστικό έπος Missbehaviour και το “ανάλαφρο” Γαλλικό Μια νύχτα Μαγική, ξεχωρίζει όμως η επανέκδοση του πρωτότυπου Italian Job του 1969 με τον Μάικλ Κέιν στα καλύτερά του.
Παρακάτω ο σχετικός αναλυτικός πίνακας με στοιχεία 4ημέρου:
|
ΤΙΤΛΟΣ |
ΔΙΑΝΟΜΗ |
ΕΒΔ |
Μ.Ο. |
WEEKEND 23-26.7.20 |
ΜΕΧΡΙ 26.7.20 |
1 |
EL ROBO DEL SIGLO |
ROSEBUD21 |
3 |
166 |
7.969 |
34.513 |
2 |
DIVORCE CLUB |
ROSEBUD21 |
1 |
238 |
7.383 |
7.383 |
3 |
TO CATCH A THIEF (ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ) |
ODEON |
2 |
150 |
2.995 |
9.826 |
4 |
CAPTAIN SABERTOOTH AND THE MAGIC DIAMOND |
TANWEER |
3 |
71 |
2.280 |
23.398 |
5 |
ONWARD |
FEELGOOD |
21 |
87 |
1.486 |
24.754 |
6 |
MALASANA 32 |
WEIRD WAVE |
1 |
45 |
1.179 |
1.179 |
7 |
MADE IN ITALY |
ODEON |
3 |
71 |
1.132 |
14.892 |
8 |
ARAB BLUES (Un divan à Tunis) |
FEELGOOD |
1 |
284 |
851 |
851 |
9 |
12 ANGRY MEN (ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ) |
SUMMER CLASSICS |
2 |
152 |
760 |
4.030 |
10 |
MATRIX (ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ) |
VILLAGE FILMS |
1 |
90 |
448 |
448 |
11 |
THE PERSONAL HISTORY OF DAVID COPPERFIELD |
SPENTZOS |
2 |
36 |
430 |
3.696 |
12 |
CHINATOWN (ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ) |
ODEON |
4 |
47 |
330 |
12.753 |
13 |
BEAUX-PARENTS |
WEIRD WAVE |
2 |
82 |
327 |
2.081 |
14 |
Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΤΡΥΠΙΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ |
TULIP |
21 |
93 |
280 |
31.797 |
15 |
LES TRADUCTEURS |
FEELGOOD |
6 |
35 |
277 |
23.653 |
16 |
THE HUNT (2020) |
TULIP |
6 |
30 |
268 |
3.866 |
17 |
THE NIGHT OF THE HUNTER (ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ) |
SUMMER CLASSICS |
3 |
103 |
206 |
2.925 |
18 |
SONIC THE HEDGEHOG |
ODEON |
23 |
30 |
182 |
36.372 |
19 |
PETS UNITED |
TANWEER |
27 |
164 |
164 |
32.699 |
20 |
A BEAUTIFUL DAY IN THE NEIGHBORHOOD |
FEELGOOD |
4 |
60 |
120 |
17.085 |
21 |
DON'T LOOK NOW (ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ) |
SUMMER CLASSICS |
5 |
108 |
108 |
5.285 |
22 |
PLAYMOBIL: THE MOVIE |
TANWEER |
32 |
106 |
106 |
70.087 |
23 |
UTOYA 22 JULI |
FEELGOOD |
1 |
50 |
99 |
99 |
24 |
THE HIGH NOTE |
TULIP |
3 |
23 |
92 |
1.996 |
25 |
THE JOKER |
TANWEER |
43 |
83 |
83 |
906.121 |
26 |
ΕΥΤΥΧΙΑ |
TANWEER |
32 |
80 |
80 |
665.104 |
27 |
NON FICTION |
WEIRD WAVE |
8 |
78 |
78 |
5.687 |
28 |
FAHIM |
TANWEER |
5 |
67 |
67 |
3.782 |
29 |
GLI ANNI PIU BELLI |
TANWEER |
2 |
26 |
26 |
3.341 |
30 |
BLOODSHOT |
FEELGOOD |
7 |
24 |
24 |
1.527 |
31 |
TRIP TO GREECE |
TANWEER |
4 |
13 |
13 |
8.236 |
32 |
WILD ROSE |
FEELGOOD |
3 |
0 |
0 |
862 |
|
ΣΥΝΟΛΑ |
|
|
|
29.843 |
1.960.328 |