Box Office: Η αόρατη κλωστή αποδείχτηκε…χρυσή!
Ήρθε σαν άνεμος, μας παρουσίασε την τελευταία του ταινία, επιτέλεσε το φιλανθρωπικό του έργο και φεύγοντας… πήρε μαζί του τις εισπράξεις! Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις αυτοπροσώπως ήταν η καλύτερη διαφήμιση για την Αόρατη Κλωστή μια υποβλητική ταινία, σχεδόν εποχής, που κατέκτησε με άνεση την κορυφή του Box Office με τον ικανοποιητικό μέσο όρο 550 θεατών ανά αίθουσα. Μέτρησαν βέβαια και οι 6 οσκαρικές υποψηφιότητες αλλά και ο ρομαντισμός του θέματος οπότε το 1968, νικητής της προηγούμενης εβδομάδας, αναγκάστηκε να υποχωρήσει στη 2η θέση. Δεν ήταν και τόσο μεγάλη η κάμψη (40%) για το δεύτερο weekend μιας ταινίας που αρέσει, συγκινεί και κατάφερε να πλασαριστεί σε πολύ ευρύτερο κοινό από το άμεσα ενδιαφερόμενο για τα σπορ και την ΑΕΚ. Με ένα σύνολο 74 χιλιάδων θεατών σε 11 ημέρες, η συνέχεια προβλέπεται τουλάχιστον ενδιαφέρουσα. Να μην ξεχνάμε εξάλλου ότι η Αλκυονίδα της Πλατείας Βικτωρίας έχει δηλώσει επίσημα ότι θα την προβάλλει καθημερινά μέχρι την 31 Δεκεμβρίου με την ευκαιρία του εορτασμού 50 χρόνων από το άνοιγμά της το 1968!
Στην 3η θέση ανέβηκαν (από την 5η) οι συγκλονιστικές Τρεις Πινακίδες που έφθασαν ήδη τους 45 χιλιάδες εντυπωσιασμένους θεατές και έχουν ακόμη μέλλον.
Στην 4η θέση υποχώρησε η Πιο Σκοτεινή Ώρα με το οσκαρικό φαβορί Γκάρι Όλντμαν να κρατά σε εγρήγορση τους θεατές, ανεβάζοντας το σύνολο σε 85 χιλιάδες σε 18 ημέρες. Η όχι και τόσο μεγάλη κάμψη 43% επιβεβαιώνει το γεγονός ότι η ταινία θα ξεπεράσει τελικά τους 100 χιλιάδες θεατές.
Με κάμψη 43% στο δεύτερο weekend, ο νέος Λαβύρινθος βρέθηκε στην 5η θέση με ένα σύνολο 47 χιλιάδων θεατών, στα αναμενόμενα για τη σειρά πλαίσια.
Στην 6η και 7η θέση άνοιξαν με μέτρια, εντός του αναμενόμενου, αποτελέσματα το συμπαθές stop motion animation Ο άνθρωπος των σπηλαίων και ο Άνθρωπος που έριξε το Λευκό Οίκο με τον Λίαμ Νίσον να επιχειρεί ένα πιο ποιοτικό ερμηνευτικό βήμα μακριά από το action.
Στην 8η θέση υποχώρησε με περαιτέρω κάμψη 57% το The Post του Σπίλμπεργκ. 143 χιλιάδες θεατές σε 25 ημέρες είναι ένα ικανοποιητικό νούμερο για μια τόσο εξειδικευμένη θεματικά ταινία που απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό.
Στην 9η θέση υποχώρησε η Ληστεία του Αιώνα ωστόσο και πάλι με μια μικρή κάμψη 29% έφθασε τους 44 χιλιάδες θεατές.
Από τα 2 δύο υποψήφια για Oscar animation, o Φερδινάνδος μπόρεσε να κρατηθεί στο Top 10 φθάνοντας τους 132 χιλιάδες θεατές και αφήνοντας στην 11η θέση το Οσκαρικό φαβορί Coco με ένα σύνολο 121 χιλιάδων θεατών. Αυτό το τελευταίο όμως, μόλις μάζεψε και ένα ρεκόρ 11 βραβείων Annie (τα εξειδικευμένα βραβεία για το χώρο του animation) αφήνοντας μπουκάλα τον συνυποψήφιο Φερδινάνδο.
Παρακάτω δεν σημειώνεται κάτι αξιόλογο πέρα από τα 231 χιλιάδες εισιτήρια που κατάφερε να μαζέψει το εγχώριο Bachelor 2 (14η θέση), το οποίο οσονούπω ξεπερνάει τον Καζαντζάκη του Σμαραγδή.
Κατά τα λοιπά, πτώση και πάλι των συνολικών εισπράξεων (από 176 σε 157 χιλιάδες περίπου) ενώ οι Οσκαρικές ταινίες συνεχίζουν να παίρνουν σειρά για να προβληθούν. Ήδη την επόμενη εβδομάδα παίρνει σειρά (καθυστερημένα) το ρομαντικό και ιδιαίτερο Να με φωνάζεις με τα όνομά σου (4 υποψηφιότητες) τις εισπράξεις όμως θα κλέψει η Τρίτη και φαρμακερή συνέχεια των 50 αποχρώσεων του γκρι.
Ακολουθεί ο αναλυτικός πίνακας:
|
ΤΙΤΛΟΣ |
ΔΙΑΝΟΜΗ |
ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
Μ.Ο.Α/ΑΙΘΟΥΣΑ |
4ΗΜΕΡΟ |
ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
1 |
PHANTOM THREAD |
UIP |
1 |
550 |
40.184 |
40.184 |
2 |
1968 |
FEELGOOD |
2 |
266 |
19.653 |
73.766 |
3 |
THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI |
ODEON |
3 |
293 |
12.878 |
45.479 |
4 |
DARKEST HOUR |
UIP |
3 |
234 |
12.876 |
85.240 |
5 |
MAZE RUNNER: THE DEATH CURE |
ODEON |
2 |
256 |
12.043 |
47.362 |
6 |
EARLY MAN |
ODEON |
1 |
112 |
9.158 |
9.158 |
7 |
MARK FELT: THE MAN WHO BROUGHT DOWN THE WHITE HOUSE |
SPENTZOS |
1 |
233 |
6.987 |
6.987 |
8 |
THE POST |
ODEON |
4 |
187 |
6.918 |
142.694 |
9 |
DEN OF THIEVES |
ODEON |
3 |
217 |
6.496 |
43.819 |
10 |
FERDINAND |
ODEON |
7 |
102 |
5.825 |
132.499 |
11 |
COCO |
FEELGOOD |
8 |
94 |
4.604 |
121.664 |
12 |
THE COMMUTER |
SPENTZOS |
4 |
350 |
4.553 |
86.708 |
13 |
JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE |
FEELGOOD |
5 |
176 |
4.225 |
70.727 |
14 |
THE BACHELOR 2 |
VILLAGE |
7 |
209 |
2.504 |
231.674 |
15 |
PADDINGTON 2 |
ODEON |
10 |
69 |
1.511 |
85.412 |
16 |
I, TONYA |
SEVEN |
2 |
151 |
906 |
4.792 |
17 |
THE DISASTER ARTIST |
TANWEER |
2 |
125 |
874 |
3.976 |
18 |
INSIDIOUS: THE LAST KEY |
FEELGOOD |
5 |
78 |
857 |
88.795 |
19 |
WONDER |
SPENTZOS |
7 |
120 |
840 |
35.850 |
20 |
TOP CAT BEGINS |
WEIRD WAVE |
3 |
58 |
691 |
5.058 |
21 |
ON BODY AND SOUL |
STRADA |
8 |
131 |
657 |
32.345 |
22 |
12 STRONG |
TANWEER |
3 |
54 |
543 |
9.180 |
23 |
THE SQUARE |
FEELGOOD |
9 |
52 |
260 |
40.046 |
24 |
MARIA BY CALLAS |
FILMTRADE |
3 |
34 |
240 |
4.576 |
25 |
STAR WARS: THE LAST JEDI |
FEELGOOD |
8 |
70 |
210 |
298.675 |
26 |
DESPICABLE ME 3 |
UIP |
23 |
40 |
121 |
308.218 |
27 |
ΤΖΑΜΑΪΚΑ |
FEELGOOD |
7 |
33 |
100 |
53.792 |
28 |
MOLLY'S GAME |
TANWEER |
5 |
48 |
96 |
56.046 |
29 |
THE PARTY |
FEELGOOD |
6 |
39 |
77 |
9.568 |
30 |
SNOWFLAKE, THE WHITE GORILLA |
WEIRD WAVE |
16 |
37 |
74 |
11.999 |
31 |
GNOME ALONE |
ODEON |
14 |
37 |
74 |
31.197 |
32 |
HAPPY FAMILY |
TANWEER |
13 |
36 |
72 |
35.079 |
33 |
ZAMA |
WEIRD WAVE |
3 |
24 |
48 |
1.449 |
34 |
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ |
TANWEER |
15 |
23 |
23 |
203.244 |
|
ΣΥΝΟΛΙΚΑ |
|
|
|
157.178 |
2.457.258 |