Box Office: Elvis, ένας βασιλιάς στην κορυφή των εισπράξεων

Η τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου έκλεισε με συμπαθητικά σύνολα εισιτηρίων και με τον Elvis να κυριαρχεί με την πρώτη στην κορυφή του πίνακα. Κατά βάθος δεν είναι και πολύ θεαματικό το σύνολο των 26 χιλιάδων θεατών για το οπτικό ντελίριο του Μπαζ Λούρμαν αλλά ας αναλογιστούμε ότι πρόκειται για μουσικό biopic, είδος στο οποίο δεν αρέσκεται το εγχώριο κοινό, με την πρόσφατη εξαίρεση του Bohemian Rhapsody. Να δημιουργείται νέο trend; Θα το δούμε από βδομάδα.

Στη φωτογραφία ο Javier Bardem σαγηνεύει μακιαβελικά τους εργαζόμενους ως Τέλειο Αφεντικό: Give the people what they want! 

Στην 2η θέση σκαρφάλωσε το Τέλειο Αφεντικό το οποίο πολλοί θεατές αγάπησαν τελικά. Μετά το ντεμπούτο του στην 4η θέση την περασμένη εβδομάδα, ήταν προφανώς τόσο θετικό το word of mouth για την πολυβραβευμένη Ισπανική κομεντί με τον Χάβιε Μπάρδεμ που η προσέλευση σημείωσε και μια μικρή αύξηση 7%. Σταθερά πάνω από 10 χιλιάδες θεατές το weekend και ένα σύνολο πάνω από 28 χιλιάδες σε δύο εβδομάδες. Μιλάμε για μεγάλο ευρωπαϊκό hit.

Πάνω από 18 χιλιάδες θεατές για το ντεμπούτο στην 3η θέση του εξαιρετικού στο είδος του Black Phone, που ελπίζουμε να συνεχίσει την καλή του πορεία.

Ο Ethan Hawke ως σύγχρονος Μπαμπούλας μεταφέρει το θύμα του σε τόπο δροσερό και υπόγειο με απευθείας σύνδεση με το υπερπέραν

Κάμψη 40% για το Top Gun Maverick που βρέθηκε από την 2η στην 4η θέση αλλά με ένα πολύ ικανοποιητικό σύνολο 225 χιλιάδων εισιτηρίων. Η εγχώρια επιτυχία βέβαια δεν αντιστοιχεί και στην θαυμάσια διεθνή πορεία της ταινίας αλλά και πάλι καλά με την απρόβλεπτη ελληνική αγορά.

5η θέση τελικά για το υπερθέαμα Jurassic World Dominion που δεν έπεισε το ελληνικό κοινό. Στην 3η του εβδομάδα προβολής είχε μια περαιτέρω πτώση 62% και δεν κατάφερε να αγγίξει ούτε τους 80 χιλιάδες θεατές.

Απογοήτευση (μάλλον αναμενόμενη) και από το animation στρατόπεδο της Pixar αφού το πολυαναμενόμενο Lightyear γκρεμίστηκε από την κορυφή στην 6η θέση με ένα τρομακτικό 68%. Μια sci-fi saga με συμπεριλήψεις δεν ήταν αυτό που ανέμενε το παιδικό κοινό που παίζει στο σπίτι με τα παιχνίδια του Toy Story. Εκτός αν…εκτός αν άρχισε ήδη να φαίνεται η επίδραση της οικιακής επέλασης του Disney+ στα εισιτήρια παιδικών θεαμάτων.

Κατώτερο του αναμενόμενου το άνοιγμα της εγχώριας Αγέλης Προβάτων στην 7η θέση με 3μιση χιλιάδες θεατές. Προφανώς το κοινό που ακολουθεί φανατικά τον πρωταγωνιστή της ταινίας προτίμησε να συνεχίσει να τον ακολουθεί από τον καναπέ του στη μικρή οθόνη. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι όταν κυκλοφορήσει από την σχετική πλατφόρμα η ταινία, ίσως κάνει χρυσές δουλειές.

Ο Δημήτρης Λάλος αγναντεύει τον κάμπο που βάφτηκε κόκκινος στην Αγέλη Προβάτων

4 χιλιάδες εισιτήρια σε 2 εβδομάδες για την ψηφιακή επανέκδοση του Χιτσκοκικού Άγνωστου του Εξπρές που κυκλοφόρησε σε περιορισμένο κύκλωμα. 8η θέση σταθερά για 2η εβδομάδα. Κλασσικές αξίες…

Η Σμύρνη μου αγαπημένη συνεχίζει να παλεύει για μια θέση στη δεκάδα. 9η θέση και πάνω από 245 χιλιάδες εισιτήρια σε 27 εβδομάδες προβολής για μια θεαματική ταινία, προσωπικό στοίχημα της Μιμής Ντενίση που έχει γυρίσει όλο τον κόσμο για να την παρουσιάσει. Τόσο επίκαιρο δυστυχώς το θέμα της, εκατό χρόνια αργότερα.

Την δεκάδα συμπληρώνει το Encanto της Disney που σε 31 εβδομάδες προβολής έχει μαζέψει 92 χιλιάδες θεατές και συνεχίζει.

Να σημειώσουμε ακόμη τα Μαγνητικά Πεδία στην 15η θέση που έχουν «μαγνητίσει» 20 χιλιάδες θεατές, το τραγικά επίκαιρο Γεγονός στην 19η θέση που δεν πήγε καθόλου άσχημα ανάλογα με το θέμα του (11μιση χιλιάδες θεατές σε ένα μήνα προβολής) αλλά και τις Παράλληλες Μητέρες του Αλμοδόβαρ που έχουν σπάσει το ρεκόρ παραμονής στον πίνακα. 40 χιλιάδες θεατές σε 35 εβδομάδες προβολής!

Να σημειώσουμε τέλος τη μεγάλη αύξηση προσέλευσης αυτό το καλοκαίρι, σε σχέση με το περσινό που οι θερινοί λειτουργούσαν με περιορισμούς: 610 χιλιάδες θεατές στο διάστημα από τα μέσα Μαίου μέχρι τέλος Ιουνίου, έναντι 285 χιλιάδων θεατών στο αντίστοιχο περσινό άνοιγμα. Ανάσα (έστω συνοδεία κρουσμάτων covid).

 

Παρακάτω παραθέτουμε τον επίσημο πίνακα με τα εισιτήρια weekend και εβδομάδας.

 

ΤΙΤΛΟΣ

ΔΙΑΝΟΜΗ

ΕΒΔ

M.O. W/ND/ΟΘΟΝΗ

W/ND 23-26.06.22

ΕΒΔΟΜ. 23-29.06.22

ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΧΡΙ 29.06.22

1

ELVIS

TANWEER

1

163

16.768

26.529

26.529

2

EL BUEN PATRON

SPENTZOS

2

428

10.703

13.841

28.560

3

BLACK PHONE

TULIP

1

164

10.500

18.623

18.623

4

TOP GUN: MAVERICK

ODEON

5

139

9.478

15.239

225.180

5

JURASSIC WORLD: DOMINION

TULIP

3

101

5.167

7.970

32.687

6

LIGHTYEAR

FEELGOOD

2

65

5.158

8.143

79.328

7

ΑΓΕΛΗ ΠΡΟΒΑΤΩΝ

CINOBO

1

153

2.609

3.578

3.578

8

STRANGERS ON A TRAIN (Reissue)

SUMMER CLASSICS

2

254

1.268

1.764

4.084

9

ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ

TANWEER

27

129

1.034

1.481

245.652

10

ENCANTO

FEELGOOD

31

115

1.034

1.623

92.056

11

THE BAD GUYS

TULIP

14

64

1.022

1.065

66.538

12

DR. STRANGE IN THE MULTIVERSE OF MADNESS

FEELGOOD

8

95

759

1.085

232.227

13

GOOD LUCK TO YOU LEO GRANDE

TANWEER

2

100

698

1.206

2.809

14

HAUTE COUTURE

ODEON

2

94

656

1.263

4.016

15

ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ

CINOBO

6

90

629

1.113

20.389

16

SONIC 2

ODEON

13

57

514

779

82.499

17

ICARUS

NEO FILMS

5

61

484

685

8.458

18

SOME LIKE IT HOT (Reissue)

SUMMER CLASSICS

2

239

477

765

3.461

19

L' EVENEMENT

ROSEBUD.21

4

146

439

515

11.681

20

TURNING RED

FEELGOOD

16

68

272

272

82.713

21

ELCANO AND MAGELLAN: THE FIRST VOYAGE AROUND THE WORLD

TANWEER

4

36

249

393

5.885

22

ANTOINETTE DANS LES CEVENNES

TANWEER

3

49

246

447

1.685

23

100% WOLF

TANWEER

8

73

218

218

6.343

24

CARD COUNTER

ODEON

3

40

161

324

7.292

25

LES OLYMPIADES (PARIS 13TH DISTRICT)

CINOBO

3

21

126

233

2.700

26

MADRES PARALELAS

ODEON

35

122

122

148

40.229

27

OPERATION MINCEMEAT

TANWEER

7

87

87

87

6.241

28

18

FEELGOOD

4

48

48

217

2.975

29

DARK GLASSES

CINOBO

4

29

29

49

396

30

KING RICHARD

TANWEER

19

28

28

54

5.885

31

LA FILLE AU BRACELET

ROSEBUD.21

6

0

0

21

2.411

32

MEN

TANWEER

4

0

0

108

2.654

 

ΣΥΝΟΛΑ

 

 

 

70.983

109.838

1.355.764