Box Office: Κινηματογραφικές αίθουσες-η καινούργια «παιδική χαρά»
Γιορτές πλησιάζουν και όπως πάντα τέτοιες μέρες το ενδιαφέρον του κοινού μετατοπίζεται σε άλλες δραστηριότητες. Ήταν που ήταν μετατοπισμένο αυτό το περιβόητο ενδιαφέρον από καιρό (για να μην πούμε κατσικωμένο στον καναπέ μπροστά στο προϊόν πλατφόρμας), ήρθε και η άνοιξη με το «Πάσχα Ελλήνων» και το ξέκανε. Από 76 χιλιάδες εισιτήρια το περασμένο weekend, πέσαμε στα 49 χιλιάδες, εκ των οποίων τα μισά και παραπάνω αφορούν τις παιδικές ταινίες του πίνακα, το μόνο κινηματογραφικό προϊόν που κινείται σταθερά όλη τη σεζόν. Μέχρι να έρθει σε λίγο καιρό το Disney+ και να το πάρει κι αυτό η μπάλα…
Χ: Sex and Death on the Bayou...
Με βάση νεότερα στοιχεία, σε επίπεδο εβδομάδας έχουμε μια βελτίωση αφού κόπηκαν 72 χιλιάδες εισιτήρια συνολικά, στα οποία όμως περιλαμβάνονται και τα 8 χιλιάδες εισιτήρια από τα previews της Τετάρτης για τα Φανταστικά Ζώα. Μια θεαματική ταινία που ίσως δουλέψει αυτές τις μέρες. Αυτό που δεν δουλεύει όμως με τίποτα είναι το ενήλικο περιεχόμενο. 6 ολόκληρες νέες ταινίες έφεραν μόλις 6 χιλιάδες θεατές συνολικά στις αίθουσες. Και μιλάμε για το εξαιρετικό X (άνοιγμα στην 6η θέση με 3 χιλιάδες θεατές), το όνομα και πράμα Copshop (άνοιγμα στην 8η θέση με 2 χιλιάδες θεατές), τις πολύ επίκαιρες Υποσχέσεις (10η θέση, ούτε καν 700 θεατές) και κυρίως για μια από τις καλύτερες ελληνικές ταινίες των τελευταίων ετών, την Αγία Έμυ (17η θέση, 170 θεατές). Το ζήτημα είναι πολύ απλό: δεν πάει κανένας πλέον σινεμά. Τουλάχιστον στα χειμερινά. Και δεν είναι θέμα χρόνου, κόστους ή ταινίας. Πρόκειται για αλλαγή συνηθειών τεράστιας μερίδας του κοινού. Φοβάμαι ότι ζούμε το τέλος της ευρείας εμπορικής διανομής ταινιών και τη μετατροπή της κινηματογραφικής εξόδου από τη μια σε θεαματικό οικογενειακό event τύπου Disneyland και από την άλλη σε φεστιβαλική έξοδο παντός τύπου για καλλιτεχνικό προϊόν κοινοτικής επιδότησης. Το άμεσο μέλλον θα δείξει…
O Gerard Butler, σκληρό καρύδι στο Copshop
Στην κορυφή του πίνακα παρέμεινε φυσικά ο εξωγήινος σκαντζόχοιρος του Sonic 2. Με πτώση μόλις 31% και με ένα σύνολο σχεδόν 40 χιλιάδων θεατών σε 2 εβδομάδες προβολής, προβλέπεται να έχει καλή συνέχεια. Στη 2η θέση ανέβηκαν τα animation Κακά Παιδιά με πτώση 39% κι ένα σύνολο 35 χιλιάδων θεατών σε 2 εβδομάδες προβολής. Επίσης προβλέπεται κι εδώ καλή συνέχεια. Κάτι που δεν αναμένουμε για τον αιμοσταγή Morbius που, παρά τους 34 χιλιάδες θεατές του σε 2 εβδομάδες προβολής, είχε μια ιλιγγιώδη πτώση 65% οπότε σύντομα θα μας χαιρετίσει.
Οι υπόλοιπες ταινίες που ήδη προβάλλονταν συνέχισαν την ίδια περίπου πορεία με σχετικά ικανοποιητικούς πτωτικούς δείκτες. Στην 4η θέση η διασκεδαστική Χαμένη Πόλη με πτώση 37% και 35 χιλιάδες θεατές σε 18 ημέρες προβολής. Στην 5η θέση ο Batman με πτώση 39% κι ένα σύνολο κοντά στους 254 χιλιάδες θεατές.
Τη δεκάδα συμπληρώνουν το Πάντα στο Κόκκινο (7η θέση, 46% πτώση, πάνω από 71 χιλιάδες θεατές) και το Encanto (9η θέση, σταθερή πορεία και ένα σύνολο 77 χιλιάδων θεατών σε 20 εβδομάδες συνεχούς προβολής).
Εξάλλου, ξεκίνησε ήδη η προβολή της 3ης ταινίας του franchise των Φανταστικών Ζώων που αναμένεται να έχει τους θαυμαστές της.
Παρακάτω παραθέτουμε τον επίσημο πίνακα με τα εισιτήρια του weekend.
|
ΤΙΤΛΟΣ |
ΔΙΑΝΟΜΗ |
ΕΒΔ |
M.O. W/ND/ΟΘΟΝΗ |
W/ND 07-11.04.22 |
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΧΡΙ 11.04.22 |
1 |
SONIC 2 |
ODEON |
2 |
126 |
14.125 |
37.800 |
2 |
THE BAD GUYS |
TULIP |
3 |
86 |
6.891 |
34.815 |
3 |
MORBIUS |
FEELGOOD |
2 |
91 |
6.253 |
32.114 |
4 |
THE LOST CITY |
ODEON |
3 |
82 |
4.516 |
35.035 |
5 |
THE BATMAN (2022) |
TANWEER |
6 |
101 |
4.457 |
253.723 |
6 |
X |
TANWEER |
1 |
64 |
3.090 |
3.090 |
7 |
TURNING RED |
FEELGOOD |
5 |
50 |
2.975 |
71.690 |
8 |
COPSHOP |
ODEON |
1 |
43 |
2.084 |
2.084 |
9 |
ENCANTO |
FEELGOOD |
20 |
65 |
1.113 |
77.417 |
10 |
LES PROMESSES |
TANWEER |
1 |
25 |
691 |
691 |
11 |
UNCHARTED |
FEELGOOD |
8 |
64 |
574 |
95.887 |
12 |
ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ |
TANWEER |
16 |
65 |
522 |
229.815 |
13 |
ADIEU MONSIEUR HAFFMAN |
TANWEER |
3 |
32 |
476 |
3.642 |
14 |
SEIZE PRINTEMPS |
STRADA |
1 |
88 |
265 |
265 |
15 |
SING 2 |
TULIP |
17 |
27 |
240 |
116.027 |
16 |
Η ΠΟΛΗ ΚΑΙ Η ΠΟΛΗ |
WEIRD WAVE |
1 |
231 |
231 |
231 |
17 |
ΑΓΙΑ EMY |
WEIRD WAVE |
1 |
85 |
170 |
170 |
18 |
DEATH ON THE NILE |
FEELGOOD |
9 |
24 |
143 |
99.873 |
19 |
THE HITMAN'S WIFE'S BODYGUARD |
ODEON |
4 |
37 |
110 |
8.014 |
20 |
KING RICHARD |
TANWEER |
8 |
21 |
84 |
5.600 |
21 |
AMBULANCE |
TULIP |
4 |
14 |
70 |
16.491 |
22 |
DUNE |
TANWEER |
26 |
31 |
62 |
114.019 |
23 |
LICORICE PIZZA |
TULIP |
14 |
23 |
46 |
18.527 |
24 |
BELFAST |
TULIP |
11 |
23 |
46 |
19.162 |
25 |
MADRES PARALELAS |
ODEON |
24 |
23 |
45 |
37.908 |
26 |
BOILING POINT |
CINOBO |
5 |
14 |
42 |
2.110 |
27 |
ΑΝΕΜΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 1821 |
TANWEER |
3 |
31 |
31 |
845 |
28 |
CUNNINGHAM |
FILMTRADE |
2 |
26 |
26 |
145 |
29 |
HIVE |
CINOBO |
3 |
7 |
13 |
690 |
30 |
NUEVO ORDEN |
WEIRD WAVE |
4 |
13 |
13 |
1.142 |
31 |
SPIDER-MAN: NO WAY HOME |
FEELGOOD |
17 |
10 |
10 |
465.858 |
32 |
ROCK DOG 2 |
TANWEER |
7 |
4 |
4 |
6.631 |
|
ΣΥΝΟΛΑ |
|
|
|
49.418 |
1.791.511 |