Η Γίδα ή Ποια είναι η Σύλβια; Η επιτυχία συνεχίζεται…

«Οι άνθρωποι λένε ψέματα στον εαυτό τους για το ποιοι είναι και πώς βλέπουν τον εαυτό τους. Το έργο μου αφορά την ανικανότητά μας να είμαστε αντικειμενικοί με τον εαυτό μας».

Έντουαρντ Άλμπι 

Ένα από τα κορυφαία και πιο εμβληματικά έργα της παγκόσμιας δραματουργίας… 

 

Λίγα λόγια για το έργο:

Το 2000 ο βραβευμένος με τρία Πούλιτζερ Αμερικάνος συγγραφέας Έντουαρντ Άλμπι έγραψε την "Γίδα", η οποία θεωρείται ένα από τα κορυφαία και πιο τολμηρά του έργα μαζί με το "Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ;". Κείμενο με έντονο χιούμορ, εκρηκτικούς χαρακτήρες, πανέξυπνους διαλόγους, σκληρότητα, αλλά ταυτόχρονα μεγάλη τρυφερότητα, υποδεικνύει όχι μόνο το μέλλον των έως τώρα παραδοσιακών δομών της κοινωνίας, αλλά και τα κρίσιμα ερωτήματα που βασανίζουν τον σύγχρονο άνθρωπο. 

Υπόθεση:

Ο Μάρτιν (Νίκος Κουρής), ένας επαγγελματικά άκρως επιτυχημένος οικογενειάρχης, χωρίς να πάψει να αγαπάει την γυναίκα του (Λουκία Μιχαλοπούλου), ερωτεύεται την Σύλβια, η οποία «τυχαίνει» –όπως λέει ο ίδιος- να είναι… γίδα! Ο δημοσιογράφος και καλύτερός του φίλος Ρος (Γιάννης Δρακόπουλος) το «καρφώνει» στην σύζυγο και στον γιο του (Μιχαήλ Ταμπακάκης), με αποτέλεσμα η μία ακραία αντίδραση να φέρει την άλλη, μέχρι το συναρπαστικό φινάλε! 

Ταυτότητα παράστασης:

Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης

Σκηνικά - Κοστούμια: Αρετή Μουστάκα

Πρωτότυπη μουσική-Επιμέλεια Ήχων: Γιάννης Μαθές

Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα

Βοηθός Σκηνοθέτη: Τόνια Καζάκου

Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Μαριάννα Παπασάββα

Επιμέλεια και εκτέλεση χτενισμάτων: Ελένη Πανέτσου

Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκκοβέ

Επικοινωνία - προβολή: Μαρκέλλα Καζαμία, 6946507792  

 

Παραγωγή: Θεατρικές επιχειρήσεις Κάρολος Παυλάκης

 

Παίζουν: Νίκος Κουρής, Λουκία Μιχαλοπούλου, Γιάννης Δρακόπουλος, Μιχαήλ Ταμπακάκης

 

Η παράσταση έκανε ρεκόρ στα 9α θεατρικά βραβεία Θεσσαλονίκης:

-           Καλύτερη παράσταση 2019

-           Καλύτερη σκηνοθεσία (Νικορέστης Χανιωτάκης)

-           Α’ Ανδρική Ερμηνεία (Νίκος Κουρής)*

-           Α’ Γυναικεία Ερμηνεία (Λουκία Μιχαλοπούλου)

-           Καλύτερο σκηνικό (Αρετή Μουστάκα)

-           Καλύτεροι φωτισμοί (Χριστίνα Θανάσουλα) 

Ο Νίκος Κουρής ήταν υποψήφιος και για Βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου στα βραβεία κοινού Αθηνοράματος, ενώ πήρε το 2ο βραβείο ανδρικής ερμηνείας στα βραβεία κοινού All4fun. 

ΙΝΦΟ

«Η Γίδα ή Ποια είναι η Σύλβια;»

(σημειώσεις για τον ορισμό της τραγωδίας) 

του Έντουαρντ Άλμπι 

σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη 

Από τις 6 Οκτωβρίου 2021 

Διάρκεια: 90 λεπτά (χωρίς διάλειμμα) 

Ημέρες και ώρες παραστάσεων

Τετάρτη- Πέμπτη –Παρασκευή -Κυριακή: 9:00μμ

Σάββατο: 9:00μμ

Λαϊκή απογευματινή: Σάββατο: 6:30μμ

 

Τιμές εισιτηρίων:

Για τις πρώτες παραστάσεις η τιμή των εισιτήριων είναι γενική είσοδος 10 ευρώ αποκλειστικά στα κανάλια πώλησης της Ticketmaster

Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Κυριακή : 20ε,17ε,14ε

Φοιτητικό (πλην Σαββάτου βράδυ):14 ε

Νεανικό (έως 26 ετών) & άνω των 65 ετων:14ε (Τετάρτη & Πέμπτη)

Ανέργων:10 ε (Τετάρτη & Πέμπτη)

Λαϊκή Απογευματινή Σαββάτου :17ε

Βραδινή Σαββάτου: 20ε

 

Σημεία πώλησης:

Επίσημα σημεία πώλησης εισιτηρίων της εκδήλωσης είναι τα παρακάτω.

Ως εκ τούτου, η Ticketmaster ουδεμία ευθύνη φέρει για εισιτήρια τα οποία έχουν προέλθει από αγορές εκτός του επίσημου δικτύου της και παρέχονται χωρίς καμία απολύτως εγγύηση για την ορθότητα και την ακρίβειά τους.

Τρόποι πληρωμής:

Με χρήση πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας:

 - www.ticketmaster.gr

- Τηλεφωνικό Κέντρο: 210 8938111

Με μετρητά:

-  Εκδοτήρια Θεάτρου (Τρίτη – Κυριακή: 10:30 – 13:30, 17:00-21:30)

 

Θέατρο Αθηνών

Βουκουρεστίου 10, Κέντρο

Τηλ.: 2103312343

 

Το Θέατρο Αθηνών, στο πλαίσιο των τελευταίων εξελίξεων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, θα αποτελεί χώρο αμιγούς λειτουργίας, όπου θα επιτρέπεται η προσέλευση μόνο στους πλήρως εμβολιασμένους θεατές, καθώς και σε όσους έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου.

Οι ανήλικοι θα προσέρχονται με δήλωση αρνητικού αποτελέσματος self test.

Κατά την είσοδο των θεατών, θα ζητούνται τα απαραίτητα πιστοποιητικά, όπως αυτό ορίζεται βάσει πρωτοκόλλου.