Box Office: Το κοινό δεν…χάθηκε στη μετάφραση
Οι Μεταφραστές επί το έργον
Όλο και αυξάνονται οι θεατές όσο περνούν οι εβδομάδες, μετά το άνοιγμα των θερινών. Πάνω από 28 χιλιάδες οι θεατές αυτό το τρίτο weekend λειτουργίας έναντι 20 και 12 χιλιάδων αντίστοιχα για τα προηγούμενα. Φυσικά και τα μεγέθη με αντίστοιχες παλαιότερες περιόδους δεν είναι συγκρίσιμα αφού πολλά θερινά δεν έχουν ακόμη ανοίξει (για παράδειγμα η Αθηναία και η Δεξαμενή του Κολωνακίου) ενώ τα multiplex και τυχόν άλλες κλειστές αίθουσες αναμένεται να ανοίξουν υπό προϋποθέσεις τον επόμενο μήνα.
Πολλές οι νέες ταινίες αυτή την εβδομάδα αλλά και οι επανεκδόσεις και οι ταινίες που επανέρχονται σε β΄ προβολή. Την κορυφή κατέκτησαν οι συναρπαστικοί Μεταφραστές, αποδεικνύοντας ότι το θρίλερ τύπου Αγκάθα Κρίστι είναι μια συνταγή αλάνθαστη για το ελληνικό κινηματογραφικό καλοκαίρι. Σχεδόν 10 χιλιάδες θεατές σε 37 οθόνες πανελλαδικά, ένας μικρός θρίαμβος δεδομένων τόσο των περιορισμένων συνθηκών όσο και του κοινού που ακόμη είναι μουδιασμένο όσον αφορά την μετά την πανδημία κινηματογραφική έξοδο. Η ταινία αρέσει και αναμένεται να συνεχίσει ικανοποιητικά.
το Wasp Network σε παράταξη
Ακόμη μια κοσμοπολίτικη περιπέτεια είχε γερό κράτημα κατακτώντας τη 2η θέση: το κατασκοπικό Wasp Network με την Πενέλοπε Κρουζ και το ονειρεμένο του latino cast ανέβηκε μια θέση στη δεύτερη εβδομάδα του και έφθασε τους 7 χιλιάδες θεατές με μόλις 21% κάμψη.
Έριξε όμως (για μια διαφορά μόλις 160 θεατών) στην 3η θέση την εγχώρια Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς που ωστόσο συνεχίζει να θριαμβεύει ξεπερνώντας τους 23 χιλιάδες θεατές, έχοντας επίσης το μειονέκτημα της μεγάλης διάρκειας που μοιραία οδηγεί σε μονές προβολές.
Deux Moi μοναχικές ψυχές στο Παρίσι
Συμπαθητικά κινήθηκε, ανοίγοντας στην 4η θέση, το Deux Moi. Με τον πιασάρικο Ελληνικό τίτλο Μόνοι στο Παρίσι, μάζεψε πάνω από 2 χιλιάδες θεατές από 6 μόλις οθόνες.
Το σουξέ όμως της εβδομάδας ήταν η επανέκδοση της θρυλικής Περιφρόνησης που μάζεψε 2 χιλιάδες θεατές από 3 κινηματογράφους της Αθήνας, κατακτώντας τον καλύτερο μέσο όρο ανά οθόνη της εβδομάδας. 57 χρόνια μετά, η εμπορικότερη ταινία του Ζαν Λυκ Γκοντάρ «κόβει» ακόμη εισιτήρια συνεχίζοντας να ελκύει το σινεφίλ κοινό. Μπριζίτ Μπαρντό είναι αυτή… Επιτυχία είχε όμως και η επανέκδοση των Παραγωγών, της κλασσικής κωμωδίας του Μελ Μπρουκς από το 1967, που άνοιξε στην 7η θέση, την οποία απόλαυσαν πάνω από χίλιοι επτακόσιοι θεατές σε 5 αίθουσες. Παλιό καλό και διαχρονικό.
Περιφρόνηση: Τα σκαλιά της Βίλας Μαλαπάρτε στο Κάπρι
Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τη νέα κωμωδία με τον Κριστιάν Κλαβιέ που έδωσε Ραντεβού με τους Μαλάουα αλλά όχι και με το πλατύ κοινό. 6η θέση και 2 χιλιάδες θεατές από 10 οθόνες κάνουν το σουξέ του Θεέ μου τι σου κάναμε να φαντάζει πολύ μακρινό.
Στην 8η θέση το Φύγαμε, το τελευταίο animation της Pixar που αδικείται κατάφωρα από τα πενιχρά του αποτελέσματα σε σύγκριση με παλιότερες επιτυχίες του στούντιο.
Να σημειώσουμε εδώ κάτι που ισχύει για όλα τα φιλμ που βγαίνουν σε β΄ προβολή: οι εβδομάδες προβολής στον πίνακα ξεκινούν από την εβδομάδα της πρεμιέρας οπότε «τεχνικά» περιλαμβάνουν και τις 12 εβδομάδες της καραντίνας.
Στην 9η θέση κατέρρευσε αναπάντεχα από την κορυφή ο Πινόκιο. 86% πτώση που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί από την μείωση των αιθουσών σε 7 από 24. Προφανώς δεν έπιασε τον παλμό του κοινού και περιορίστηκε σε ένα σύνολο 7μιση χιλιάδων θεατών σε 11 ημέρες.
Το top συμπληρώνεται από το άνοιγμα σε περιορισμένο κύκλωμα δύο νέων ταινιών: του ευαίσθητου Babyteeth, (πρεμιέρα σε θερινά για μια αξιόλογη ταινία της πλατφόρμας Cinobo) και της Καλοσύνης των Ξένων, στη 10η και 11η θέση αντίστοιχα.
Παρακάτω, ταινίες σε β΄προβολή και νέες ταινίες που συνεχίζουν, συμπληρώνουν τον πίνακα, με κορυφαία την Ευτυχία στην 12η θέση που δεν έχει σταματήσει να προσελκύει το κοινό ακόμη και σήμερα που είναι διαθέσιμη διαδικτυακά.
Για την επόμενη Πέμπτη προγραμματίζονται ακόμη περισσότερες νέες ταινίες και επανεκδόσεις αλλά και μια ακόμη ενδιαφέρουσα ειδική κυκλοφορία σε πρώτη προβολή στις θερινές αίθουσες από την Ελληνική πλατφόρμα Cinobo. Η πλοκή πυκνώνει…
Παρακάτω ο σχετικός αναλυτικός πίνακας με στοιχεία 4ημέρου:
|
ΤΙΤΛΟΣ |
ΔΙΑΝΟΜΗ |
ΕΒΔ |
Μ.Ο. |
W/ND 18-21/6/20 |
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΧΡΙ 21/6/20 |
1 |
LES TRADUCTEURS |
FEELGOOD |
1 |
265 |
9.812 |
9.812 |
2 |
WASP NETWORK |
ODEON |
2 |
244 |
2.685 |
7.190 |
3 |
Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΤΡΥΠΙΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ |
ARGONAUTS |
16 |
230 |
2.525 |
23.563 |
4 |
DEUX MOI |
SPENTZOS |
1 |
373 |
2.236 |
2.236 |
5 |
LE MEPRIS (Επανέκδοση) |
NEO FILMS |
1 |
690 |
2.070 |
2.070 |
6 |
RENDEZ-VOUS CHEZ LES MALAWAS |
WEIRD WAVE |
1 |
201 |
2.005 |
2.005 |
7 |
THE PRODUCERS (Επανέκδοση) |
SUMMER CLASSICS |
1 |
354 |
1.771 |
1.771 |
8 |
ONWARD |
FEELGOOD |
16 |
78 |
1.012 |
15.166 |
9 |
PINOCCHIO |
ODEON |
2 |
98 |
689 |
7.466 |
10 |
BABYTEETH |
CINOBO |
1 |
224 |
671 |
671 |
11 |
THE KINDNESS OF STRANGERS |
ODEON |
1 |
146 |
585 |
585 |
12 |
ΕΥΤΥΧΙΑ |
TANWEER |
27 |
188 |
565 |
662.453 |
13 |
FETE DE FAMILLE (HAPPY BIRTHDAY) |
TANWEER |
2 |
131 |
392 |
3.145 |
14 |
THE GENTLEMEN |
ODEON |
21 |
52 |
363 |
61.499 |
15 |
QUEEN OF HEARTS |
WEIRD WAVE |
29 |
105 |
210 |
6.211 |
16 |
CORPUS CHRISTI |
TRIANON |
24 |
201 |
201 |
8.023 |
17 |
WINONA |
WEIRD WAVE |
20 |
185 |
185 |
5.965 |
18 |
JOJO RABBIT |
ODEON |
22 |
31 |
124 |
35.515 |
19 |
THE JOKER |
TANWEER |
38 |
102 |
102 |
905.421 |
20 |
BLOODSHOT |
FEELGOOD |
2 |
12 |
95 |
507 |
21 |
INVISIBLE MAN |
TULIP |
16 |
61 |
61 |
19.828 |
22 |
OFFICIAL SECRETS |
TANWEER |
35 |
52 |
52 |
12.059 |
23 |
PLAYMOBIL: THE MOVIE |
TANWEER |
27 |
24 |
48 |
69.530 |
24 |
DOUBLES VIES (NON FICTION) |
WEIRD WAVE |
3 |
34 |
34 |
5.603 |
25 |
THE BALLAD OF RICHARD JEWELL |
TANWEER |
23 |
24 |
24 |
24.886 |
26 |
THE WAY BACK |
TANWEER |
16 |
18 |
18 |
5.308 |
27 |
THE ELFKINS |
TANWEER |
19 |
8 |
8 |
24.258 |
|
ΣΥΝΟΛΑ |
|
|
|
28.543 |
1.922.746 |