Box Office: Μαγεμένο από τον Joker συρρέει κατά χιλιάδες το Ελληνικό κοινό
Με βλέπετε που σας βλέπω;...
Και το απίστευτο συνεχίζεται! Αύξηση 7% στην προσέλευση θεατών στο Joker το δεύτερο weekend. Αυτό κι αν δεν το περίμενε κανένας! Από την εποχή ταινιών events όπως το 300, ο Τιτανικός άντε και το Skyfall είχαμε να δούμε τέτοια ανταπόκριση του κοινού σε μια ταινία που μάλιστα τυγχάνει να ξεφεύγει από τα συνήθη στάνταρ του λεγόμενου δημοφιλούς κινηματογραφικού προϊόντος! Μα για προϊόντα θα μιλάμε τώρα; Εδώ έχουμε ένα τεράστιο κοινωνικό φαινόμενο που τυγχάνει να βασίζεται σε ένα καλλιτεχνικό αριστούργημα. Μια ταινία που θεωρητικά αφορά σχετικά περιορισμένο κοινό, ξαφνικά έγινε talk of the town, the city, the country, the planet! Ούτε η παραγωγός Warner μπορούσε να προβλέψει ότι αυτό το μικρό φιλμ με το budget των 55 εκατ. δολαρίων θα της απέφερε παγκόσμιες εισπράξεις μισού δις σε 10 ημέρες. Και είμαστε ακόμη στην αρχή.
Εδώ στα δικά μας μέρη, 415 χιλιάδες θεατές έσπευσαν να δουν τον κλόουν του Χοακίν Φίνιξ να καθαρίζει για πάρτη τους σε ένα παρανοίκό ξέσπασμα βίας. Με αύξηση προσέλευσης 7% στο δεύτερο weekend κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τα αποτελέσματα! Οι μόνοι αρμόδιοι να εξηγήσουν το φαινόμενο είναι, όπως έχουμε ξαναπεί, οι κοινωνιολόγοι και οι ψυχολόγοι…
Μπροστά σε αυτό το φαινόμενο μαζικότητας που απέσπασε το 70% των συνολικών εισιτηρίων του weekend και έκανε αιθουσάρχες να αλλάζουν τον προγραμματισμό για να προλάβουν τη ζήτηση, πώς να καταφέρουν να δουλέψουν άλλες ταινίες! Για αυτό και είναι προς τιμήν της ταινίας του Κώστα Γαβρά Adults in the Room που κατάφερε να διατηρηθεί στη 2η θέση με κάμψη 40% μόνον και ένα σύνολο λίγο πάνω από τους 50 χιλιάδες θεατές. Αντίθετα, το άνοιγμα στην 3η θέση με 8 χιλιάδες σχεδόν θεατές του Gemini Man το λες και κλείσιμο. Τι να πει η τεχνική τελειότητα χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο; Ούτε και έξω δούλεψε το πανάκριβο αυτό φιλμ. Ο κύριος Ανγκ Λι θα έπρεπε ίσως να επιστρέψει σε αυτά που ξέρει πολύ καλά να κάνει και να αφήσει τα blockbusters στην εισπρακτική ησυχία τους.
...Χμμμ κι εγώ σας βλέπω...
Αυτά που δούλεψαν συμπαθητικά, όπως ήταν αναμενόμενο, είναι τα animation-παιδικά και μη- θεάματα. Από την 4η έως την 6η θέση, το Μαγικό Χαλί, το άνοιγμα του απολαυστικού Shaun the Sheep Φαρμαγεδών και το Μπάτε Σκύλοι Αλέστε 2 (αλλά και τα Angry Birds και ο Βασιλιάς των Λιονταριών στην 11η και 12η θέση) κάλυψαν με επάρκεια και αντοχή τις σχετικές ανάγκες των μικρών θεατών με πάνω από 20 χιλιάδες εισιτήρια συνολικά. Αν μπορούσαν όμως κι αυτά (τα παιδάκια), στο Joker θα πήγαιναν με τη φόρα που έχει πάρει.
Στην 7η θέση και σε περιορισμένο κύκλωμα κινήθηκε ικανοποιητικά το αισθαντικό σινεφίλ Πορτραίτο μιας Γυναίκας που Φλέγεται, με τον καλύτερο αναλογικά μέσο όρο θεατών ανά αίθουσα (εξαιρείται το φαινόμενο Joker). Αντίθετα η Οσκαρική υποψηφιότητα της Γερμανίας με το Μη χαμηλώνεις το βλέμμα δεν έπεισε πολλούς σινεφίλ και άνοιξε στην 10η θέση με ασήμαντα αποτελέσματα για ένα τέτοιο φιλμ που είχε και εξαιρετικό word of mouth. Μη το ψάχνετε μετά όμως όταν θα έχει εξαφανισθεί, οκ;
Ο αληθινός καλλιτέχνης δεν χαμηλώνει το βλέμμα
Το Top 10 συμπληρώνουν ο Ράμπο Σταλόνε στην 8η θέση που όλο και τσιμπάει κάποια εισιτήρια και το «κλείσιμο» του Κυνηγού της Νύχτας στην 9η θέση με λιγότερους από 3 χιλιάδες θεατές. Όσο για το πολύ ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ για τον Ντιέγκο Μαραντόνα (14η θέση), δεν το τίμησαν ούτε χίλιοι θεατές. Σινεφίλ και ποδόσφαιρο, δύσκολος συνδυασμός…
Από τα 210 χιλιάδες συνολικά εισιτήρια του 4ημέρου μόλις 10 χιλιάδες αφορούσαν τις ταινίες πέραν του Top 10 αλλά και μόνο 20 χιλιάδες τις 5 νέες ταινίες της εβδομάδας. Την επόμενη εβδομάδα μόνο η Maleficent της Disney έρχεται με εμπορικές βλέψεις, άντε και οι χορευτικές επιδόσεις της Τζένιφερ Λόπεζ στο Hustlers. O Joker φυσικά θα κυριαρχήσει και πάλι. Απλά αναμένουμε την συνέχεια του φαινομένου σε ανταπόκριση και εισιτήρια.
Παρακάτω δείτε και τον σχετικό πίνακα του 4ημέρου:
ΤΙΤΛΟΣ | ΔΙΑΝΟΜΗ | ΕΒΔ | Μ.Ο. | 4ΗΜΕΡΟ 10-13/10/19 | ΣΥΝΟΛΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 13/10/19 | |
1 | THE JOKER | TANWEER | 2 | 807 | 145.337 | 415.473 |
2 | ADULTS IN THE ROOM | ODEON | 2 | 207 | 14.098 | 50.991 |
3 | GEMINI MAN | ODEON | 1 | 111 | 7.795 | 7.795 |
4 | UP AND AWAY (Hodja fra Pjort) | TANWEER | 3 | 102 | 7.413 | 29.267 |
5 | SHAUN THE SHEEP MOVIE: FARMAGEDDON | SPENTZOS | 1 | 104 | 6.578 | 6.578 |
6 | THE SECRET LIFE OF PETS 2 | TULIP | 7 | 115 | 6.081 | 149.177 |
7 | PORTRAIT DE LA JEUNE FILLE EN FEU | SPENTZOS | 2 | 379 | 4.172 | 4.389 |
8 | RAMBO: LAST BLOOD | ODEON | 3 | 187 | 3.937 | 42.979 |
9 | NOMIS | TANWEER | 1 | 113 | 2.700 | 2.700 |
10 | WERK OHNE AUTOR (NEVER LOOK AWAY) | FEELGOOD | 1 | 176 | 2.458 | 2.458 |
11 | ANGRY BIRDS 2 | FEELGOOD | 6 | 78 | 2.195 | 45.422 |
12 | THE LION KING | FEELGOOD | 13 | 76 | 1.450 | 294.056 |
13 | IT: CHAPTER 2 | TANWEER | 6 | 131 | 1.183 | 153.275 |
14 | DIEGO MARADONA | WEIRD WAVE | 1 | 106 | 957 | 957 |
15 | AD ASTRA | ODEON | 4 | 199 | 796 | 51.671 |
16 | ANGEL HAS FALLEN | ODEON | 5 | 94 | 656 | 47.542 |
17 | TOY STORY 4 | FEELGOOD | 17 | 48 | 435 | 179.011 |
18 | FAST AND FURIOUS: HOBBS & SHAW | TULIP | 7 | 8 | 435 | 138.943 |
19 | ONDOG | STRADA | 2 | 170 | 340 | 2.042 |
20 | EL AMOR MENOS PENSADO | FEELGOOD | 3 | 116 | 231 | 7.039 |
21 | SCARY STORIES TO TELL IN THE DARK | FEELGOOD | 3 | 67 | 200 | 12.887 |
22 | ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD | FEELGOOD | 9 | 99 | 197 | 231.941 |
23 | A DOG'S JOURNEY | ODEON | 5 | 35 | 173 | 5.054 |
24 | A RAINY DAY IN NEW YORK | ODEON | 8 | 40 | 158 | 97.932 |
25 | LEMONADE | DANAOS | 2 | 83 | 83 | 737 |
26 | THE GOLDFINCH | TANWEER | 4 | 68 | 68 | 9.527 |
27 | L' HEURE DE LA SORTIE | WEIRD WAVE | 4 | 64 | 64 | 3.115 |
TOTALS | 210.190 | 1.992.958 |