Box Office: Το σόι των Βερνέιγ επέστρεψε δριμύτερο
Το πιο αγαπημένο σόι Γαλλικής κωμωδίας των τελευταίων ετών έρχεται με φόρα να καταλάβει την κορυφή του box office αυτή την εβδομάδα, πέντε χρόνια μετά την θριαμβευτική γνωριμία του με το ελληνικό αλλά και το διεθνές κοινό. Θεέ μου τι σου κάναμε 2 λοιπόν και οι νέες περιπέτειες της πολυσυλλεκτικής οικογένειας Βερνέιγ προσελκύουν 28 χιλιάδες σχεδόν θεατές στο πρώτο 4ήμερο κυκλοφορίας τους. Μόλις 6 χιλιάδες είχαν τιμήσει το άνοιγμα του πρώτου φιλμ το καλοκαίρι του 2014 που όμως από στόμα σε στόμα είχε κατορθώσει να φθάσει τους 130 χιλιάδες θεατές προβαλλόμενο πάνω από 3 μήνες. Τα μεγέθη λοιπόν δεν είναι καν συγκρίσιμα αφού η φήμη της πρώτης ταινίας ώθησε στα ύψη τη δεύτερη. Η συνέχεια της καριέρας αυτού του χαριτωμένου πλην πολιτικά καθόλου ορθού sequel θα δείξει αν καταφέρει να ξεπεράσει το original. Πάντως ο υψηλός μέσος όρος ανά αίθουσα δείχνει και την προτίμηση του εγχώριου κοινού σε μια οικογενειακή κωμωδία που φέρνει κάπως σε παλιό ελληνικό σινεμά. Για πολλούς η ιδανική ταινία για τα θερινά.
Το ζεύγος Βερνέιγ εν δράσει
Στη 2η θέση, με σοβαρή κάμψη 60%, πέρασε ο μικρός Spider-Man που βρέθηκε να πολεμάει εκτός έδρας με τα στοιχεία της φύσης. Με 130 χιλιάδες θεατές όμως σε 12 ημέρες και με κοινό που ενθουσιάζεται κατά τη διάρκεια της προβολής μπορούμε να μιλάμε για έναν από τους πιο πετυχημένους Spider-men στην ιστορία της Marvel. Και τους πιο εμπορικούς (845 εκατ. δολάρια μέχρι στιγμής παγκοσμίως).
3η θέση και γερό κράτημα για το Toy Story 4 με κάμψη μόλις 17%. Με 144 χιλιάδες θεατές σε 25 μέρες κινδυνεύει ωστόσο να καθηλωθεί αφού έρχεται με ανταγωνιστικές βλέψεις ο νέος Lion King.
Στην 4η θέση βρίσκουμε την Annabelle που μπορεί να μην ξεκίνησε καλά σε σχέση με το υπόλοιπο franchise αλλά ανέκαμψε σημειώνοντας μικρή πτώση 37% στο τρίτο weekend και φθάνοντας ένα σύνολο 72 χιλιάδων θεατών που, οκ, δεν το πετάς. Και όπως φαίνεται θα συνεχίσει αφού δεν της έκοψε τελικά τη φόρα ο θρυλικός Τσάκι. Το reboot της Κούκλας του Σατανά έκανε ένα καταστροφικό ντεμπούτο στην 6η θέση με μόλις 3μιση χιλιάδες θεατές (75 ανά αίθουσα). Σίγουρα άξιζε κάτι περισσότερο…
Το γλυκό Yesterday βρέθηκε στην 5η θέση παρουσιάζοντας επίσης ανάκαμψη στο 3ο weekend (πτώση 36%) και φθάνοντας τους 50 χιλιάδες θεατές. Μια μικρή καλοκαιρινή επιτυχία.
Συμπαθητικό ήταν και το άνοιγμα στην 7η θέση με 3 χιλιάδες θεατές από 10 αίθουσες για το πρωτότυπο Αργεντίνικο φιλμ Το Αριστούργημά μου. Μια ταινία που αξίζει να ανακαλυφθεί από ευρύτερο κοινό.
Καλλιτέχνης και γκαλερίστας σε επαφή με τη φύση στο Αριστούργημα μου
Πρόσκληση σε γεύμα από έναν υποψήφιο δολοφόνο: Η επανέκδοση του καλοκαιριού συνεχίζει ακάθεκτη στην 8η θέση με κάμψη μόλις 7% και πάνω από 10 χιλιάδες θεατές.
Το ίδιο ακάθεκτος και ο Αλαντίν της Disney, σταθερά στην 9η θέση με αύξηση προσέλευσης 34% και σχεδόν 145 χιλιάδες θεατές. Για να δούμε αν το Lion King του κόψει τη φόρα.
Το Top 10 συμπληρώνει η Τζουλιάν Μουρ με τη χαμηλόφωνη Γκλόρια Μπελ που δυστυχώς δεν είχε τελικά μεγάλη απήχηση στο κοινό.
Παρακάτω στην 11η θέση έχουμε το άνοιγμα του πολύ ενδιαφέροντος Τεντ Μπάντι με 2 χιλιάδες θεατές σε περιορισμένο κύκλωμα ενώ στη 12η θέση η επανέκδοση του αριστουργηματικού Κομφορμίστα έκανε άνοιγμα σε περισσότερες αίθουσες και ξεπέρασε τους 3 χιλιάδες θεατές.
Τεντ Μπάντι: σαλεμένος φονιάς σε hot συσκευασία
Μόλις 4 χιλιάδες θεατές προτίμησαν τις υπόλοιπες 15 ταινίες του πίνακα σε μια εβδομάδα που χαρακτηρίστηκε από άστατες καιρικές συνθήκες που μόνο το θερινό σινεμαδάκι δεν ευνοούν. Και η κλιματική αλλαγή εναντίον τους πια!
Οι συνολικές εισπράξεις του weekend ήταν πεσμένες σε σχέση με τα προηγούμενα 4ήμερα ωστόσο από τις αρχές του Ιουνίου μέχρι τώρα τα συνολικά εισιτήρια είναι ελαφρά ανεβασμένα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018 (περίπου 7%). Για να δούμε…
Από Πέμπτη, τα φώτα πέφτουν στον Βασιλιά των Λιονταριών της Disney που έρχεται με τη μείξη live action και cgi effects να διηγηθεί ξανά την κλασσική ιστορία του Σίμπα. Δύσκολο το εγχείρημα…
Πάμε να δούμε και το σχετικό πίνακα:
ΤΙΤΛΟΣ | ΔΙΑΝΟΜΗ | ΕΒΔ | Μ.Ο. | 4ΗΜΕΡΟ | ΣΥΝΟΛΟ | |
1 | QU'EST-CE QU'ON A ENCORE FAIT AU BON DIEU? | ODEON | 1 | 450 | 27.871 | 27.871 |
2 | SPIDER-MAN: FAR FROM HOME | FEELGOOD | 2 | 178 | 21.148 | 130.109 |
3 | TOY STORY 4 | FEELGOOD | 4 | 132 | 10.275 | 144.025 |
4 | ANNABELLE COMES HOME | TANWEER | 3 | 139 | 5.689 | 71.809 |
5 | YESTERDAY | TULIP | 3 | 211 | 4.858 | 49.999 |
6 | CHILD'S PLAY | ODEON | 1 | 75 | 3.509 | 3.509 |
7 | MI OBRA MAESTRA | SEVEN | 1 | 308 | 3.083 | 3.083 |
8 | MURDER BY DEATH (Reissue) | SEVEN | 3 | 258 | 2.576 | 10.261 |
9 | ALADDIN | FEELGOOD | 8 | 88 | 2.466 | 144.666 |
10 | GLORIA BELL | FEELGOOD | 2 | 152 | 2.283 | 11.964 |
11 | EXTREMELY WICKED, SHOCKINGLY EVIL AND VILE | SPENTZOS | 1 | 179 | 1.972 | 1.972 |
12 | IL CONFORMISTA (Reissue) | WEIRD WAVE | 2 | 298 | 1.787 | 3.209 |
13 | QUE HE HECHO YO PARA MERECER ESTO? (Reissue) | TRIANON | 2 | 193 | 773 | 2.000 |
14 | VENICE N'EST PAS EN ITALIE | FLOISVOS | 2 | 153 | 611 | 6.443 |
15 | AVENGERS: ENDGAME | FEELGOOD | 12 | 207 | 414 | 537.464 |
16 | UGLYDOLLS | ODEON | 10 | 37 | 412 | 21.991 |
17 | MEN IN BLACK: INTERNATIONAL | FEELGOOD | 5 | 88 | 352 | 27.887 |
18 | THE HUSTLE | TULIP | 6 | 116 | 349 | 24.858 |
19 | THE MULE | TANWEER | 28 | 84 | 251 | 160.256 |
20 | THE WHITE CROW | ODEON | 5 | 243 | 243 | 18.795 |
21 | CARO DIARIO (Reissue) | STRADA | 2 | 236 | 236 | 1.238 |
22 | MISSING LINK | ODEON | 13 | 33 | 232 | 30.061 |
23 | DARK PHOENIX | ODEON | 6 | 99 | 197 | 55.748 |
24 | LA PISCINE (Reissue) | FILMBOY | 3 | 53 | 105 | 2.719 |
25 | NOUS FINIRONS ENSEMBLE | ODEON | 4 | 104 | 104 | 16.913 |
26 | HOW TO TRAIN YOUR DRAGON: THE HIDDEN WORLD | TULIP | 14 | 18 | 35 | 126.717 |
27 | GODZILLA: KING OF THE MONSTERS | TANWEER | 7 | 25 | 25 | 32.760 |
ΣΥΝΟΛΙΚΑ | 184 | 91.856 | 1.668.327 |