Το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου φέρνει την Άνοιξη
Η Εαρινή Ισημερία έχει και φέτος, όπως κάθε χρόνο, Γαλλική εσάνς! Το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, πιστό στο ετήσιο ραντεβού του, γιορτάζει τα 19α γενέθλιά του και προσφέρει και πάλι το καλύτερο πρόσωπο του γαλλικού και γαλλόφωνου κινηματογράφου, καθώς και γνωριμία με τους βασικούς σύγχρονους δημιουργούς του.
Το πρόγραμμα της φετινής διοργάνωσης παρουσιάστηκε χθες Δευτέρα στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Γαλλικό Ινστιτούτο της Αθήνας.
Φέτος τον πρώτο λόγο στη διοργάνωση έχουν το γκλάμουρ, η κομψότητα και η αισθητική, έννοιες συνδεδεμένες τόσο με τον κινηματογράφο όσο και με τη θεματική ενότητα που είναι αφιερωμένη στη μόδα. Ποιος είναι εξάλλου πιο καθ΄ύλην αρμόδιος για το θέμα από τη Γαλλία;
Η μόδα, η πολυτέλεια, η ομορφιά, μας συνοδεύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ, καθώς αναδύονται από διάφορες πτυχές του προγράμματος της φετινής διοργάνωσης. Με ένα εξαιρετικό masterclass όπου ο Γενικός Γραμματέας του Μουσείου Christian Dior, Philippe Le Moult και ο Dominique Adt, σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ Christian Dior, l’élégance du paradis perdu, το οποίο θα προβληθεί στο πλαίσιο της συνάντησης, θα συζητήσουν για τη σχέση του οίκου Dior με την 7η τέχνη και για το πώς γυρίστηκε η ταινία στα παρασκήνια αυτού του μεγάλου οίκου υψηλής ραπτικής.
Το θέμα της μόδας αντικατοπτρίζεται και στην οπτική ταυτότητα της φετινής διοργάνωσης, δημιουργία των Typical Organization for standards and Order. Ξεκινώντας από την ιδέα του «catwalk», της πασαρέλας, στο πίσω πλάνο, οι δημιουργοί ξεδιπλώνουν την κίνηση ενός αιλουροειδούς σε 19 αστραφτερά φωτογραφήματα. Εξάλλου το τρέιλερ του φεστιβάλ του Νίκου Πάστρα έχει την ίδια θεματική, συνδυάζοντας εμπνεύσεις από τη Νουβέλ Βαγκ με μια σύγχρονη και ρετρό οπτική. Τα χρώματα και τα στρας σμίγουν σ’ ένα μοναδικό και τολμηρό πλάνο.
Πολλέε και διαφορετικές ταινίες και φέτος από τα 4 σημεία του Γαλλόφωνου κόσμου. Μέσα από έξι ταινίες, το Βέλγιο, ο Καναδάς, το Λουξεμβούργο, το Μαρόκο, η Τσέχικη Δημοκρατία και η Ελβετία μας προτείνουν γαλλόφωνες παραγωγές που αντικατοπτρίζουν απόλυτα αυτήν την πολυμορφία.
Τέλος, η Λευκή Κάρτα της φετινής χρονιάς δίνεται για πρώτη φορά σε ένα φεστιβάλ γαλλικού κινηματογράφου το Premiers Plans: Πρόκειται για ένα από τα πρώτα ευρωπαϊκά κινηματογραφικά φεστιβάλ που πραγματοποιείται εδώ και 30 χρόνια στην Angers και μας προτείνει να ανακαλύψουμε μερικές από τις ταινίες της τελευταίας διοργάνωσής του.
ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ
Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος και στην 19η διοργάνωση του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου δίνει έμπρακτα δείγματα της υποστήριξής του στους Έλληνες συνεργάτες και δημιουργούς :
Συμπράττει με τους ‘Έλληνες διανομείς, στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ
Διοργανώνει σε συνεργασία με το φεστιβάλ Animasyros, που είχε Λευκή Κάρτα στο φεστιβάλ το 2016, το «Καλειδοσκόπιο ταινιών animation», με προβολές ταινιών animation, πλαισιωμένες από μια μουσική σκηνή, για τους πιο μικρούς θεατές το απόγευμα και στη συνέχεια πάρτι με DJ.
Συνεργάζεται με το Φεστιβάλ Gros Plan για την δημιουργία ενός ερωτηματολογίου με σκοπό να γνωρίσει καλύτερα τους θεατές του και τη γνώμη τους για τις ταινίες. Τα ερωτηματολόγια αυτά θα δίνονται στους θεατές στην αρχή των προβολών των ταινιών της ενότητας « Πανόραμα» .
Διοργανώνει μαζί με την Ένωση Σκηνοθετών, Παραγωγών Ελληνικού Κινηματογράφου (ΕΣΠΕΚ), συναντήσεις για τους επαγγελματίες του κινηματογράφου, με θέμα τη συντήρηση, τη νομοθεσία και τις πρακτικές γύρω από τα κινηματογραφικά αρχεία.
Συνεργάζεται για το εικαστικό του επικοινωνιακού υλικού με το δημιουργικό γραφείο Typical Organization for standards and Order
Αναθέτει τη δημιουργία του spot του Φεστιβάλ στoν νέο Έλληνα σκηνοθέτη, Νίκο Πάστρα.
Προσκαλεί Έλληνες και Γάλλους εκπροσώπους διαφόρων μορφών τέχνης να συμμετέχουν ως μέλη της κριτικής επιτροπής που θα δώσει ένα από τα δύο βραβεία.
ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Θα απονεμηθούν και φέτος δύο βραβεία στις ταινίες που συμμετέχουν στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου της Ελλάδας:
Το Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής, το οποίο απονέμεται από την κριτική επιτροπή του φεστιβάλ και αποτελεί μια προσφορά της NOVA και του ΟΠΑΝΔΑ. Οι φορείς αυτός υποστηρίζουν ως χορηγοί επικοινωνίας την προώθηση της ταινίας όταν αυτή προβληθεί στις ελληνικές αίθουσες.
Το Βραβείο Κοινού, το οποίο απονέμεται κατόπιν ψηφοφορίας των θεατών κατά την έξοδό τους από τις προβολές των ταινιών που συμμετέχουν στο διαγωνιστικό τμήμα. Το Βραβείο Κοινού, προσφορά της μπίρας Fischer, απονέμεται στον διανομέα της βραβευμένης ταινίας στην Ελλάδα για την προώθησή της κατά την προβολή της στις ελληνικές αίθουσες.
Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πέτρος Σεβαστίκογλου, Σκηνοθέτης
Αλέξης Σταμάτης, Συγγραφέας.
Έφη Φαλίδα, Δημοσιογράφος
Δάφνη Πατακιά, Ηθοποιός
OI ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ 19ου ΦΕΣΤΙΒΑΛΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Δάφνη Πατακιά (Daphné Patakia): Μέλος της κριτικής επιτροπής και ηθοποιός στην ταινία DJAM
Rossy De Palma: Hθοποιός στη ταινία Ωραίο μου διαζύγιο (Brillantissime)
Blandine Lenoir: Σκηνοθέτις της ταινίας 50 φορές Άνοιξη (Aurore)
Éric Barbier: Σκηνοθέτης της ταινίας Η Υπόσχεση της Αυγής (La Promesse de l’Aube)
Édouard Deluc: Σκηνοθέτης της ταινίας Γκωγκέν - Στην Ταϊτή (Gauguin – Voyage de Tahiti)
Emmanuel Finkiel: Σκηνοθέτης και σεναριογράφος της ταινίας H Οδύνη (La Douleur)
Éric Gravel: Σκηνοθέτης και σεναριογράφος της ταινίας Μετωπική Σύγκρουση (Crash Test Aglaé)
François Troukens: Σκηνοθέτης και σεναριογράφος της ταινίας Δολοφόνοι (Tueurs)
Claude–Éric Poiroux: Γενικός Διευθυντής του Φεστιβάλ «Premiers Plans»
Dominique Adt: Δημιουργός του ντοκιμαντέρ Christian Dior, l'élégance du paradis perdu
Philippe Le Moult: Γενικός Γραμματέας του Μουσείου Christian Dior
Οι ενότητες του 19ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου
PHOTO: Brillantissime
ΕΠIΣΗΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗ | ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Aurore | 50 φορές άνοιξη – Blandine Lenoir
Brillantissime | Ωραίο μου διαζύγιο – Michèle Laroque
Fleuve noir | Μαύρος φάκελος – Érick Zonka
Gauguin-Voyage de Tahiti | Γκογκέν – Στην Ταϊτη – Édouard Deluc
Jeune femme | Μια νέα γυναίκα – Léonor Seraille
La douleur | Η οδύνη – Emmanuel Finkiel
La promesse de l’aube | Η υπόσχεση της αυγής – Éric Barbier
Le Brio – Yvan Attal
Le fils de Jean | Οικογενειακός φίλος – Philippe Lioret
Otez-moi d’un doute | Για καλό και για κακό – Carine Tardieu
ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Avant la fin de l’été | Πριν το τέλος του καλοκαιριού – Maryam Goormaghtigh
Barefoot | Ξυπόλυτος στα θερισμένα σταχοχώραφα – Jan Sverak
C’est tout pour moi | ‘Ολα δικά μου – Nawell Madani
Crash test Aglaé | Μετώπικη σύγκρουση – Éric Gravel
Diane a les épaules | Στηρίξου πάνω μου – Fabien Gorgeart
Drôles de petites bêtes | Αστεία τερατάκια – Arnaud Bouron & Antoon Krings
Egon Schiele | Egon schiele, ο θάνατος και η κοπέλα – Dieter Berner
Hochelaga, terre des âmes | Hochelaga, γή των πνευμάτων – François Girard
Kiss & Cry | Φιλί και δάκρυ – Lila Pinell & Chloé Mahieu
La belle & la belle | Καλλονές – Sophie Fillières
La mélodie | Η μελωδία – Rachid Hami
Laissez bronzer les cadavres | Αφήστε τα πτώματα να μαυρίσουν στον ήλιο
Ηélène Cattet & Bruno Forzani
Le collier rouge | Το κόκκινο περιδέραιο – Jean Becker
Les têtes de l’emploi | Κεφαλοκυνηγοί – Alexandre Charlot & Franck Magnier
Lhajjates | Σεβάσμιες – Mohamed Achaour
M – Sara Forestier
Nos patriotes | Σύντροφοι – Gabriel Le Bomin
Prendre le large | Απόδημη – Gaël Morel
Seuls | Μόνοι – David Moreau
Tous les rêves du monde | Ζήσε το όνειρό σου – Laurence Ferreira Barbosa
PHOTO: TUEURS
Tueurs | Δολοφόνοι – François Troukens & Jean-François Hensgens
Une part d’ombre | Κρυμμένα μυστικά – Samuel Tilman
Une saison en France | Καινούργια ζωή – Mahamat-Saleh Haroun
Une vie ailleurs | Η ζωή αλλού – Olivier Peyon
ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Barbara| Mat hieu Amalric
Djam |Tony Gatlif
Garde Alternee | Alexandra Leclère
ΛΕΥΚΗ ΚΑΡΤΑ – ΦΕΣΤΙΒΑΛ « PREMIERS PLANS »
Après la guerre | Φυγάς – Annarita Zambrano
Ni juge, ni soumise | Βοήθα Παναγιά μου… – Jean Libon & Yves Hinant
Petit paysan | Το χωριατόπαιδο – Hubert Charuel
PHOTO: ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Belle de jour | Η ωραία της ημέρας – Luis Bunuel
Et Dieu… créa la femme | Και ο Θεός… έπλασε τη γυναίκα – Roger Vadim
Falbalas | Φραμπαλάδες, ποτέ μου δεν σ’αγάπησα – Jacques Becker
La Belle et la Βête | Η Πεντάμορφή και το Τέρας – Jean Cocteau
Tout feu, tout flamme | Όλο φωτιά, όλο φλόγα – Jean-Paul Rappeneau
ΤΑΙΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ
ΤΡΙΤΗ 20.03.2018- Παλλάς
20.00 ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ
La promesse de l'aube | Η υπόσχεση της αυγής - Éric Barbier (130΄)
Βασισμένο στο ομώνυμο έργο του Romain Gary
Από τη δύσκολη παιδική του ηλικία στην Πολωνία, την εφηβεία του κάτω από τον ήλιο της Νίκαιας και μέχρι τα κατορθώματά του ως αεροπόρος στην Αφρική κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου, ο Romain Gary έζησε μια καταπληκτική ζωή. Αυτήν όμως την επιμονή να ζήσει χιλιάδες ζωές, να γίνει ένας σπουδαίος άνθρωπος και διάσημος συγγραφέας, την οφείλει στην Mina, τη μητέρα του. Αυτή η απεριόριστη μητρική αγάπη θα αποτελέσει και το βαρύ φορτίο της ζωής του...
ΤΑΙΝΙΑ ΛΗΞΗΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 28.03.2018 –Δαναός
19.30 TELETH ΛΗΞΗΣ
Garde alternée | Απόψε, που κοιμάσαι; - Alexandra Leclère (104΄)
H Sandrine, παντρεμένη δεκαπέντε χρόνια, με δύο παιδιά, ανακαλύπτει ότι ο άντρας της Jean έχει εξωσυζυγική σχέση. Μετά το σοκ, αποφασίζει να συναντήσει την αντίπαλό της, τη Virginie, και να της προτείνει μία παράξενη συμφωνία: να έχουν τον Jean εκ περιτροπής. Οι δύο γυναίκες συμφωνούν και επιβάλλουν στον άντρα τους να ακολουθήσει αυτό το νέο τρόπο ζωής.
Η είσοδος στις τελετές έναρξης και λήξης θα γίνει μόνο με ειδική πρόσκληση.
Οι ταινίες θα προβληθούν προσεχώς και στις Ελληνικές Αίθουσες, σε διανομή Feelgood και Rosebud.21 αντίστοιχα.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ- MASTERCLASS ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
DIOR, ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας την Τετάρτη 21 Μαρτίου, ώρα 18.00΄
Η σχέση της μόδας και του κινηματογράφου ήταν πάντοτε πολύ στενή, από τη συνεισφορά των μεγάλων σχεδιαστών στο σχεδιασμό κοστουμιών για τις ταινίες, έως τις μεγάλες ηθοποιούς και μούσες των μεγάλων οίκων που αντιπροσωπεύουν τη γαλλική πολυτέλεια. Οι δύο αυτοί κόσμοι μοιράζονται επιπλέον κάποια κοινά χαρακτηριστικά, όπως το γκλάμουρ, τα τεχνάσματα και την αναζήτηση της αισθητικής.
Η φετινή θεματική ενότητα θα είναι αφιερωμένη στη μόδα και τον κινηματογράφο, με πέντε κλασικές ταινίες των οποίων τα κουστούμια έχουν εμπνευστεί και σχεδιαστεί από μεγάλους γαλλικούς οίκους μόδας:
Η ταινία Η Ωραία της ημέρας, του Luis Bunuel (1967), η οποία σηματοδότησε τη γνωριμία του σκηνοθέτη με τον Yves Saint Laurent, ηλικίας τότε τριάντα ετών και ο οποίος θα έφερνε μετέπειτα την επανάσταση στο χώρο της γυναικείας μόδας, η ταινία Όλο φωτιά, όλο φλόγα, του Jean-Paul Rappeneau (1982) και το διάσημο φόρεμα του Marc Bohan για τον οίκο Dior,που φοράει η Isabelle Adjani, η ταινία Φραμπαλάδες, ποτέ μου δε σε αγάπησα, του Jacques Becker (1945) με τα χαρακτηριστικά κοστούμια της δεκαετίας του ’40 του Marcel Rochas, η ταινία Η Πανέμορφη και το Τέρας, του Jean Cocteau (1946) με κοστούμια σχεδιασμένα από τον Christian Bérard για τον οίκο Paquin,με τον οποίο ο Pierre Cardin είχε συνεργαστεί στις αρχές της καριέρας του δημιουργώντας πλήθος κοστουμιών και μασκών, και τέλος η ταινία Και ο Θεός έπλασε τη γυναίκα, του Roger Vadim (1956), με τα κοστούμια του Pierre Balmain, απλά και κομψά, όμως ήταν χαρακτηριστικά και συνέβαλαν στην καθιέρωση της Brigitte Bardot ως σύμβολο του σεξ της εποχής της.
Η θεματική της μόδας θα είναι παρούσα καθόλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ και ένα ξεχωριστό masterclass θα πραγματοποιηθεί γύρω από τον οίκο Dior, ο οποίος πρόσφατα οργάνωσε μια εξαιρετική έκθεση στο Μουσείο των Διακοσμητικών Τεχνών του Παρισιού με τον τίτλο Christian Dior, σχεδιαστής του ονείρου.
Στο πλαίσιο αυτό, θα προβληθεί το ντοκιμαντέρ Christian Dior, l'élégance du paradis perdu (52’), ενώ μετά την προβολή ο Dominique Adt, σκηνοθέτης της ταινίας και ο Philippe Le Moult, Γενικός Διευθυντής του Μουσείου Christian Dior, θα συζητήσουν για τη σχέση του οίκου Dior με την 7η τέχνη και για το πώς γυρίστηκε η ταινία στα παρασκήνια αυτού του μεγάλου οίκου υψηλής ραπτικής.
Η εκδήλωση θα εγκαινιάσει τη θεματική ενότητα ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, η οποία θα ανοίξει με την ταινία Και ο Θεός...έπλασε τη γυναίκα του Roger Vadim.
ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ ΤΟΥ ΑΝΙMATION
Σάββατο 24 Μαρτίου, 18.00΄- 02.00΄ - Ρομάντσο
Η αίθουσα προβολών του Ρομάντσο παραδίδεται για ένα ολόκληρο βράδυ στα χρώματα, τους ήχους και τη φαντασία της γαλλικής σκηνής animation, με μια μαραθώνια προβολή-οδοιπορικό από τις πρώτες μέρες της avant garde μέχρι τη σύγχρονη σκηνή της Βρετάνης και τους γαλλόφωνους σκηνοθέτες του αύριο. Μια ευρεία επιλογή μικρού μήκους ταινιών, με αφετηρία το πολύτιμο αρχείο του IFcinéma, που επιμελήθηκαν οι προγραμματιστές του διεθνούς φεστιβάλ Animasyros.
Το Animasyros Διεθνές Φεστιβάλ + Aγορά Κινουμένων Σχεδίων είναι το μεγαλύτερο φεστιβάλ στο είδος του στην Ελλάδα κι ένα από τα είκοσι μεγαλύτερα διεθνώς. Το 2018 κλείνει δέκα χρόνια συνεχούς παρουσίας στο τομέα των ταινιών animation και από τις 26 έως τις 30 Σεπτεμβρίου επιστρέφει στη βάση του, την Ερμούπολη της Σύρου, για την ενδέκατη και πιο φιλόδοξη μέχρι σήμερα έκδοσή του, κεντρική θεματική της οποίας θα είναι «το παιδί».
Η ΚΡΥΦΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
Συντήρηση & προσβασιμότητα των κινηματογραφικών αρχείων
Πέμπτη 22 Μαρτίου, 11.00΄- 15.30 - Auditorium Γαλλικού Ινστιτούτου
Σε χώρες όπως η Ελλάδα, όταν γυρίζεται μια ταινία, τα προβλήματα της παραγωγής και της διανομής της είναι τόσο μεγάλα που δεν υπάρχει ούτε ο χρόνος, ούτε η θέληση να προβλεφθεί τι θα γίνει αυτή η ταινία μετά από 40 χρόνια. Έτσι, αρκετά συχνά σημαντικές ταινίες πολιτιστικής κληρονομιάς δεν μπορούν να προβληθούν μετά το θάνατο των δημιουργών τους, είτε γιατί δεν είναι γνωστό σε ποιόν ανήκουν τα δικαιώματα, είτε γιατί δεν υπάρχουν υποδομές, είτε γιατί έχουν χαθεί όλες οι κόπιες.
Δύο στρογγυλές τράπεζες θα διοργανωθούν για το σκοπό αυτό:
Η πρώτη, από τις 11.00΄ ως τις 13.00΄ όπου θα συμμετέχουν οργανισμοί και οι εκπρόσωποί τους και κατά τη διάρκειά της θα διερευνηθεί το θέμα της ταινίας αρχείου στην νόμιμη, θεσμική και ευρωπαϊκή της διάσταση.
Η δεύτερη, από τις 13.30΄ ως τις 15.30' θα επικεντρωθεί στην κατάσταση στην Ελλάδα.
ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ
Συνεργασία με το φεστιβάλ Gros Plan
Το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου Ελλάδας ξεκινάει αυτή τη χρονιά μια καινούργια συνεργασία με το Φεστιβάλ Gros Plan δημιουργώντας από κοινού ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό να γνωρίσει καλύτερα τους θεατές του και τη γνώμη τους για τις ταινίες.
Τα ερωτηματολόγια θα δίνονται στην αρχή των προβολών της κατηγορίας «Πανόραμα Γαλλόφωνου Κινηματογράφου». Σκοπός: να προσφέρουμε ένα πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει, να αναπτύξουμε θετικές πρωτοβουλίες και να διασφαλίσουμε ότι οι ταινίες που αγαπήσατε θα προβληθούν σε όσο το μεγαλύτερο κοινό!
Στο τέλος του φεστιβάλ θα γίνει κλήρωση και ένας/μια νικητής/τρια από αυτούς που συμπλήρωσαν την έρευνά μας θα κερδίσει ένα σετ DVD
19ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Διοργάνωση: Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος σε συνεργασία με τις Πρεσβείες της Γαλλίας, του Βελγίου, της Ελβετίας, του Καναδά, του Λουξεμβούργου, του Μαρόκου, και της Τσεχικής Δημοκρατίας, στην Ελλάδα.
ΑΘΗΝΑ: ΤΡΙΤΗ 20 ΕΩΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018
ΔΑΝΑΟΣ - AΣΤΟΡ - AUDITORIUM THEO ANGELOPOULOS ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΠΕΜΠΤΗ 29 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΩΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 04 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ
WWW.IFG.GR
WWW.FESTIVALFILMFRANCOPHONE.GR
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ:
ΔΑΝΑΟΣ (6 € / 5€ μειωμένο)
Λ. Κηφισίας 109 - Τ. : 210 692 26 55 – 210 692 26 09 www.danaoscinema.gr
ΑΣΤΟΡ (6 € / 5€ μειωμένο)
Σταδίου 28 (Στοά Κοραή)- Τ. : 210 321 19 50 [email protected]
ΓΑΛΛΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ | IFG
(5 €)
Σίνα 31 - Τ. : 210 33 98 647 www.ifg.gr
Για το πλήρες πρόγραμμα και περισσότερες πληροφορίες για τις ταινίες στο παρακάτω link:
http://www.festivalfilmfrancophone.gr/
Facebook: Festival du Film Francophone de Grèce
ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ
Το φετινό Trailer του Φεστιβάλ είναι μια δημιουργία του Νίκου Πάστρα.
ΝΙΚΟΣ ΠAΣΤΡΑΣ (βιογραφικό)
Γεννήθηκε το 1982 στην Αθήνα. Η πρώτη του ταινία μικρού μήκους Theremin συμμετέχει σε αρκετά διεθνή φεστιβάλ και έχει απέσπασε το βραβείο καλύτερης ταινίας μικρού μήκους στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Κύπρου (2008). Από το 2011 είναι υπεύθυνος για τα βίντεο του κινηματογραφικού site flix.gr. Το 2012 ολοκληρώνει τη δεύτερη μικρού μήκους ταινία του Χαμένο Κορίτσι και συμμετέχει στο Berlinale Talent Campus του Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου. Πραγματοποιεί το μοντάζ των ταινιών του Νίκου Παναγιωτόπουλου Λιμουζίνα: Κωμωδία παρεξηγήσεων το 2013 και Η κόρη του Ρέμπραντ το 2014. Από το 2013 μέχρι το 2015 είναι υπεύθυνος των διαφημιστικών σποτ των παραστάσεων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Την περίοδο 2014-15 σκηνοθετεί τέσσερα επεισόδια της σειράς, ωριαίων ντοκιμαντέρ Τα στέκια: Ιστορίες αγοραίου πολιτισμού για λογαριασμό της ΕΡΤ. Το 2016 ολοκληρώνει την τρίτη μικρού μήκους ταινία του Ακρυλικό, η οποία επιλέγεται και χρηματοδοτείται από το Athens Film Lab του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας. Τώρα βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας της πρώτης του ταινίας μεγάλου μήκους.