Porsche Cayman 981
Μετά την Boxster 981 σειρά είχε και η Cayman 981. Το Grand Magazine λοιπόν βρέθηκε παρέα με το Porsche Club Hellas στη Γλυφάδα και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας Navicar για να θαυμάσουμε και από κοντά τη νέα Porsche Cayman. Πάρα πολύς κόσμος στην παρουσίαση του νέου μοντέλου, το φαγητό υπέροχο (ειδικά τα κεφτεδάκια) ωραία μουσική και ένιωθες ρε παιδί μου πως… «κρίση» ήταν και πέρασε.
Anyway…. στο θέμα μας τώρα… όπως και με την Boxster 981 έτσι και η Cayman 981 ακολουθεί σχεδόν την ίδια σχεδιαστική γραμμή, με τις νέες μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο πλάι αλλά και τα νέα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα (ειδικά τα πίσω) ενώ τα φρένα με τις γνωστές 4πίστονες δαγκάνες δείχνουν υπέροχα πίσω από τις 18άρες ή 19άρες ζάντες (στην S). Μηχανικά τώρα την Cayman κινούν οι γνωστοί εξακύλινδροι κινητήρες 2.7 και 3.4 λίτρων οι όποιοι όμως έχουν αναβαθμιστεί με αποτέλεσμα να αποδίδουν 275 hp / 290 nm για την απλή και 325 hp / 370 nm για την S και με τις επιδόσεις τους να έχουν και αυτές φυσικά βελτιωθεί αφού τα 0-100 km έρχονται σε 5.7 sec και την τελική να αγγίζει τα 266 km/h για την απλή και 5.0 sec τα 0-100 km με τελική τα 283 km/h για την S. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το κλασικό 6άρι αλλά αν σκάσεις 5.189 επιπλέων ευρώπουλα σου κουμπώνουν το 7άρι PDK το οποίο γ@μ@ει και βελτιώνει λίγο τις επιδόσεις. Από κατανάλωση τώρα… 64άρι το ρεζερβουάρ το οποίο το γεμίζουμε πάντα με 100άρα (12.5:1 συμπίεση δουλεύει ο κινητήρας κοπελιά, δεν κάνουμε τσιγκουνιές) και μέσα στην πόλη καταναλώνει 11.4 lt / 100 km o 2.7L και 12.2lt / 100km ο 3.4L (με το PDΚ η κατανάλωση μειώνεται λίγο) εκτός πόλης τώρα η κατανάλωση πέφτει σχεδόν στο μισό (αρκεί να μην το δουλεύεις στις 6.000 rpm). Για το τέλος…… το καλύτερο…. show me the money !!!.... λοιπόν… 112.200 euro η S χωρίς extraδάκια…… αλλά…….. αν δε σου κάνει (που δε σου κάνει) και θέλεις και PDK, TPMS, Sport Chrono, PASM, PCM, Bluetooth, δέρματα κτλ. τότε η τιμούλα της μπορεί να φτάσει και τα 142.092 euro. Έχει όμως σημασία ;;; κοίτα….. δε παίζει ρόλο αν θα είναι η απλή ή η S και αν θα έχει extraδάκια ή όχι….. σημασία έχει η οδηγική απόλαυση (είτε είναι στην ευθεία είτε στις στροφές) που προσφέρει μια κεντρομήχανη πισωκίνητη Porsche και φυσικά αυτό το ανεκτίμητης αξίας χαμόγελο του οδηγού της ;-)
by Harry Papaeleou