Cygnet

Είναι ρε παιδί μου μερικές εταιρίες αυτοκινήτων που σκέφτονται τον πελάτη και τα προβλήματα του.Για παράδειγμα ή Aston Martin. Άντε και πήρες την Vantage, Vanquish, DB9DBS, Rapide, Zagato ή ακόμα και την One-77 (μεταχειρισμένη)… κάνεις τις βόλτες σου, τις πίστες σου αλλά τι γίνεται με την καθημερινή χρήση ;;; Από όσο γνωρίζω σχεδόν όλοι όσοι έχουν κάποιο ακριβό sport αυτοκίνητο έχουν και ένα «κουβαδάκι» για εύκολη και διακριτική μετακίνηση μέσα στην πόλη. Η Aston Martin λοιπόν κύριες και κύριοι σκεπτόμενη τα καθημερινά προβλήματα του οδηγού κατά την οδήγηση στην πόλη είπε να μη του στερήσει την εύκολη μετακίνηση μέσα σε αυτή (όσο για την διακριτική δεν θα το έλεγα) και να μπορεί να κινείται μέσα στην πόλη ευέλικτα πάλι με μια Aston Martin…το Cygnet.

Το Cygnet δεν είναι παρά ένα Toyota IQ τροποποιημένο (εξωτερικά και εσωτερικά) σύμφωνα με τα γούστα της Aston Martin (χλίδα δηλαδή), φοράει τον ίδιο κινητήρα με το IQ του 1.3 λίτρου με τα 98 άλογα και τα 125 nm ροπής (εξωφρενικά νούμερα για Aston Martin) και βγαίνει με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Η τιμούλα του βέβαια δεν έχει καμία σχέση με του IQ αφού για να αποκτήσει κανείς ένα Cygnet στην Ελλάδα θα πρέπει δώσει όσο κάνουν τέσσερα Toyota IQ (δηλαδή γύρω στα 60.000 eurο) αλλά σκέψου και το άλλο…. κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο (και είναι και Aston Martin). 

by Harry Papaeleou